Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 129246 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Ell

• aspirant hoofdagent Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #410 Gepost op: 5 februari 2016, 15:47:07
Citaat van: RobertD link=msg=1404063 date=1454599641
Gefeliciteerd! De aanhouder wint  ;)

Heb je de psycholoog in het gesprek aan kunnen tonen waaruit blijkt dat je wel degelijk stress bestendig bent? Daar ging het geloof ik om toch, daar kwam je 1 punt tekort?

Klopt. Stressbestendigheid is nu naar een 4 gezet. Gesprek met andere psychologe gehad. Nu een normscore van 38. Maar nu begint het oh zo spannende wachten weer!

louise32

• Forum gebruiker
Reactie #411 Gepost op: 5 februari 2016, 15:53:48
Citaat van: Ell link=msg=1404219 date=1454683627
Klopt. Stressbestendigheid is nu naar een 4 gezet. Gesprek met andere psychologe gehad. Nu een normscore van 38. Maar nu begint het oh zo spannende wachten weer!

Mag ik vragen wat er gebeurt is? Had je het in eerste instantie niet gehaald en daarom een second opinion aangevraagd? :)

En gefeliciteerd natuurlijk, succes met wachten!

zwollywood

• Forum gebruiker
Reactie #412 Gepost op: 6 februari 2016, 14:43:23
Citaat van: Lydia81 link=msg=1404051 date=1454589601
Vandaag een mail ontvangen met een uitnodiging voor bewust blauw (16-2)  Nog meer mensen voor Midden Nederland??
Wel apart dat we bewust blauw aan het einde van het traject hebben.

Tijdens mijn korpsgepsprek hoorde ik dat bewust blauw niet van toepassing is (noord NL).
K zal het wel horen O0

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #413 Gepost op: 6 februari 2016, 15:31:55
Niveau 4 studenten uit de lichting 1541 hebben helemaal geen Bewust Blauw gehad  :)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Dominique08

• Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #414 Gepost op: 6 februari 2016, 16:56:10
Citaat van: Lydia81 link=msg=1404051 date=1454589601
Vandaag een mail ontvangen met een uitnodiging voor bewust blauw (16-2)  Nog meer mensen voor Midden Nederland??
Wel apart dat we bewust blauw aan het einde van het traject hebben.

Volgens mij is dat iets van onze (1605) lichting. Want toen hadden zowel de N4 als de N5 studenten bewust blauw aan het einde van het traject (de meesten hadden toen de medische keuring al gehad). Als het goed is speelt je eenheid daar ook op in en heb je een aangepaste versie  :)

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #415 Gepost op: 6 februari 2016, 20:55:06
Wat leuk om alle berichtjes te lezen van de sollicitatieprocedure.
Is voor de opleiding tot hoofdagent toch?
Zelf heb ik pas geleden gesolliciteerd voor Oost Nederland en krijg voor 4 maart te horen of ik door de briefselectie ben dus spannend..

Diegene die nu voor Oost Nederland door zijn etc starten jullie in Apeldoorn of drachten?
Las namelijk dat er al diverse doorschuivingen zijn naar week 41 klopt dat?!

Ell

• aspirant hoofdagent Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #416 Gepost op: 7 februari 2016, 11:08:39
Citaat van: louise32 link=msg=1404221 date=1454684028
Mag ik vragen wat er gebeurt is? Had je het in eerste instantie niet gehaald en daarom een second opinion aangevraagd? :)

En gefeliciteerd natuurlijk, succes met wachten!

Ik had 1 punt te weinig bij de competenties. Gesprek aangevraagd met psycholoog om opheldering te vragen. Uiteindelijk schriftelijk bezwaar ingediend en second opinion gekregen.
Je mag alleen bezwaar indienen over het proces van de selectie, niet op de uitslag van het onderzoek.

Adolfo

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #417 Gepost op: 7 februari 2016, 23:26:57
Hallo allemaal,

Mijn naam is Adolfo.  Inmiddels bijna klaar met de selectie procedure. Deze week bgo en dan alleen de medische keuring nog. Als alles goed gaat start ik in week 21 op de Yp
Zijn er nog anderen die in Den Haag starten in week 21?

Rosco P.Coltrane

• Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #418 Gepost op: 8 februari 2016, 06:57:45
Citaat van: liees link=msg=1404513 date=1454788506
Wat leuk om alle berichtjes te lezen van de sollicitatieprocedure.
Is voor de opleiding tot hoofdagent toch?
Zelf heb ik pas geleden gesolliciteerd voor Oost Nederland en krijg voor 4 maart te horen of ik door de briefselectie ben dus spannend..

Diegene die nu voor Oost Nederland door zijn etc starten jullie in Apeldoorn of drachten?
Las namelijk dat er al diverse doorschuivingen zijn naar week 41 klopt dat?!

Dit is inderdaad de lichting voor hoofdagent niveau 4. Wat betreft op welke locatie je wordt gezet is afhankelijk van de ingekochte plekken door de desbetreffende eenheid en ze houden volgens mij ook wel een beetje rekening met waar je woont.

Doorschuiven wordt inderdaad gedaan. Ik zelf ben daar toevallig een voorbeeld van.

Succes met jou sollicitatie.
Hoofdagent Oost-Nederland

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #419 Gepost op: 8 februari 2016, 09:34:00
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1404880 date=1454911065
Dit is inderdaad de lichting voor hoofdagent niveau 4. Wat betreft op welke locatie je wordt gezet is afhankelijk van de ingekochte plekken door de desbetreffende eenheid en ze houden volgens mij ook wel een beetje rekening met waar je woont.

Doorschuiven wordt inderdaad gedaan. Ik zelf ben daar toevallig een voorbeeld van.

Succes met jou sollicitatie.

Dankjewel voor je reactie!
Ik vroeg me dat af aangezien ik gesolliciteerd heb voor hoofdagent en die zou in oktober starten.
Denk je dat er daardoor dan minder beschikbare plaatsen zijn voor de lichting van oktober of zal dat er niks mee te maken hebben?
Ik kreeg vorige week een mail dat er meer dan 4000 aanmeldingen landelijk waren en 192 beschikbare plaatsen.