0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Kan me heel goed voorstellen dat dat frustrerend is. Maar een troost, ik ben verplaatst van week 5 naar week 21. En volgens mij wel meerderen in dit topic. Uiteindelijk lijkt het erop dat we allemaal erg lang moeten wachten. Ik heb al in juni gesolliciteerd en begin uiteindelijk bijna een jaar later met de opleiding. Als alles goed is natuurlijk
Vandaag mail gehad dat ik (welliswaar 3 sollicitatierondes verder en een lichting doorgeschoven) ben aangesteld. Eindelijk beginnen, erg veel zin in!
Kreeg net een mail binnen en moet op 16-februari-2016 nog naar Bewust Blauw. Zijn er nog meer mensen die er nog naar toe moeten (start week 21) aan het einde van het traject?
Ik heb nog geen uitnodiging voor Bewust Blauw. Maar die gaat vast nog wel komen! Vandaag de medische keuring.
Ik heb vandaag ook mijn medische keuring gehad en ben goed gekeurd. Moest jij toevallig ook vanochtend in veenendaal?Verder vroeg ik mij af of er mensen zijn die dit jaar beginnen aan de opleiding en die vanuit de marechaussee overstappen? PM mag ook.Gr
Nee, moet vanmiddag naar Zwolle. Ik solliciteer voor Oost-Nederland.