Dat vermoeden heb ik ook. Toen ik solliciteerde werd er ook duidelijk aangegeven dat de opleiding pas in mei 2016 zou gaan beginnen.. Dus begrijpelijk dat je een lange tijd moet wachten! Ik zou zeggen zoek een bijbaantje in de tussentijd . Zelf ben ik nu werkzaam in de logistiek om deze tijdsperiode te vullen. Erg leerzaam en je hebt er altijd wat aan in de toekomst.
Zo is het ook. Heb daarover gebeld met Werving & Selectie. In mijn e-mail stond dat wanneer ik bij de definitieve selectie behoor ik binnenkort gebeld zou worden. Nu las ik op dit forum dat sommige selectiekandidaten pas eind november 3e selectiedag (deel B) hebben. Aangezien binnenkort qua tijdsbestek geen maand is ontstond bij mij deze vraag. Het is dus wachten op iedereen.
Daarnaast ben ik actief in een uitzendfunctie. In de branche waarin ik afgestudeerd ben mis ik de juiste drijfveren.
Lijkt me zo verschrikkelijk dat je overal doorheen komt en dat er dan toch daaruit nog een selectie gemaakt wordt en dan alsnog afvalt.
Maar wat kan ik komende week bij selectie B verwachten?
Neem aan dat je hier al gekeken hebt:
https://www.kombijdepolitie.nl/LerenEnWerkenAlsAgent/selectie/Paginas/3e-selectiedag.aspxVerder kan ik er weinig over los te laten, gewoon jezelf zijn.
Rollenspel is puur op jou gericht, hoe handel jij in situaties waarbij iemand tegengas geeft. Gesprek met psycholoog was voor mij alsof ik bij iemand op de koffie kwam en even uurtje ging kletsten over mijn persoonlijkheid en gebeurtenissen. Daarnaast een lijst met 240 stellingen waarbij er gebruikt wordt gemaakt van de Likertschaal. Waarbij er geloof ik een 5-punt schaallengte wordt gebruikt, bijvoorbeeld ''volledig mee eens tot volledig mee oneens''. Ook dit is weer van toepassing op jou.
Wens je alvast veel succes en laat het ons weten!