Als ik kijk naar mijn eigen klas en andere klassen dan verschilt het heel erg hoe iedereen werkt. Ik heb zelf bijvoorbeeld de eerste periode vrijwel alleen pen en papier gebruikt, deze periode probeer ik eens om alles op m'n MacBook te doen en dan merk ik vanzelf wel wat ik fijner vind. Hetzelfde geldt voor de tas, is een kwestie van proberen en ervaren, komt allemaal goed
Wel bijzonder dat jullie al een opdracht vooraf hebben gehad!
Even voor de N4-studenten die op dit moment de opleiding al volgen; is het normaal voor N4 dat je 2 weken introductie krijgt? Wij kregen slechts 2 dagen
De 2 weken introductie heb jij ook gehad, in die 2 weken zat inderdaad een 2 daagse (kamp). Maar de rest van de dagen was kennismaken met de docenten, uitleg over diversen vakken etc. Na die 2 weken begonnen de echte lessen pas.
Ik en bijna iedereen uit mijn klas maakt gebruik van een laptop / tablet. In het begin deed iedereen alles met pen en papier maar dat is soms gewoon niet handig omdat je zo mooi alle info kunt bundelen. Bij je introductie krijg je een blauw boekje en als je die altijd bij je hebt kun je kleine notities zo opschrijven.
Een standaard rugzak is voldoende voor de lessen, doe hier een grote map in voor papier winkel die je krijgt tijdens de lessen.