Lees je eigen tekst maar eens goed na, dan begrijp je misschien de reactie.
Ook nu weer een opmerking wat totaal nergens op slaat. "zo'n grijze duif"
Ook een "grijze duif" kan misschien net zijn/haar rijbewijs gehaald hebben. Dit in combinatie met het feit dat je zegt dat je respect hebt in het verkeer, klinkt niet geloofwaardig.
Je MAG 70 rijden op een weg waar MAXIMAAL 80 km gereden mag worden en je mag 100 rijden waar MAXIMAAL 120 is toegestaan.
Die opmerking over verkeersregelaar? Dan verwacht ik een bepaalde professionaliteit van en niet zulke opmerkingen.
Met mijn tekst is niets mis mee, jij interpreteert het op jouw manier, met mijn reactie daarop.
En inderdaad noem ik het een "grijze duif" want had ook wel bejaarde kunnen zeggen ofzo, of ouder iemand... En als die op die leeftijd nog zijn rijbewijs haalt... pffff... nou wens Nederland sterkte... Ook als verkeersregelaar hebben wij al van alles meegemaakt hier tijdens de evenementen... tot zere benen toe omdat wij onderste boven gereden worden doordat sommige behoorlijk eigenwijs zijn en als wij een stopteken geven ze gewoon doorgassen langs de file op... sorry lijnbussen gaan nou eenmaal voor dus zetten wij de boel stil. Maar dat ter zijde aangezien het offtopic is.
Wanneer ik onderweg zou zijn naar een incident en ik heb iemand voor me rijden die zo langzaam rijd dan weet ik wel zeker dat er meerdere mensen zouden reageren van gas is wat door... En vraag me zelf af of jij als je onderweg bent naar een incident het prettig zou vinden als er iemand voor je rijd op die snelheid... en inderdaad heb je gelijk waar je 120 max is mag je er onder... maar een kennis van me is al wel eens van de weggehaald omdat hij 80 reed met de vraag of hij gedronken had... en of hij toch wat meer vaart wou maken want het was toch niet helemaal de bedoeling dat er 80 op de snelweg gereden werd... Nu zijn er wegwerkzaamheden en max 70 en gaat deze meneer er onder zitten 50/60, als er iemand voor hem zat en of een hele file voor zat prima! geen enkel probleem... druk is het overal... maar wanneer er compleet geen drukte is... en hij gewoon 70 kan gaan rijden en dan kun je nog net je rijbewijs hebben... dan heb je tijdens rijlessen geleerd dat je waar je 70 rijd ook 70 gaat rijden... en als daar een verschil op je GPS zit dat daar 60 staat prima, als de teller maar op 70 staat... dan kan iedereen doorrijden...
Maar ik was gelukkig niet onderweg naar een incident, maar prive onderweg...
En verder op las ik iets dat het om enkele minuten ging wat ik winst maakte... inderdaad maar ik moest er wel om 23 uur zijn. En kwam nu 22:50 op me bestemming aan. ik heb het gered maar had er liever wat meer tijd gehad... terwijl ik om 20:00 uur vertrokken was van uit Limburg-Noord