Probeer eens na te denken over mijn vraag, heeft de vergunninghouder die de ambulancezorg moet leveren in deze regio niet de belofte gedaan dat hij kan garanderen dat 95% van de spoedambulances binnen uiterlijk 15 minuten ter plaatse zijn.
Als ze het niet kunnen waarmaken en de enige oplossing een extra ambulance zou zijn zitten ze niet op het absolute minimum maar onder het absolute minimum.
Oma, bij de inschrijving voor de aanbestedingsrodne wordt van alles belooft, binnekort belovende werkegevrs dat we helemaalniet zo duur zijn omdat de CAO voorwaarden omlaag zijn geschroefd, de ORT tijdens vakantie niet doorbetaald hoeft te worden etc, dus goedkoper voor de beslissers, naar kwaliteitseisen wordt weinig gekeken en na aanbesteding is er weinig te veranderen en wast men handen in onschuld en heeft het over excuus-bruggetjes en lange wegen en moeilijke regios... zelfs in stedelijke regios is het een probleem om voldoende ambulances vrij te maken/te hebben voor A1 inzetten en staan er vaak 5 A1 meldingen in de wacht...
vervuiling door ambu inzet voor huisartsniveau meldingen, laagcomplex vervoer etc zorgt voor nog meer druk op de ketel en ondertussen wordt het personeel in met name de stedelijke regios, nog meer belast. Daarbij, vbeel regios hebben moeite met op tijd/voldoende trainen van hun medewerkers, kwaliteit en kwantiteit staan al meer dan een jaar onder druk bij veel RAV-en.