Stelletje binnenwaterrukkers...!
Jullie hebben echt niks beters te doen dan hier te discussieren over de dodemans en reddingsvesten. Ik volg dit forum nu al een tijdje, en vooral HENK en Annemiek snappen helemaal niks van het vak "Redden op Zee". Nu zal ik wel allemaal argumenten van jullie krijgen om mijn ongelijk te bewijzen maar dit hindert niet.
Voor henk geld: Niet gehindert door enige kennis en ervaring! Ik neem het je daarom ook niet kwalijk.
En het simpelste waar jullie mee gaan komen als tegenoffensief, dat ik niet met argumenten kom. Lees dan *potverdrie* jullie eigen reacties en vul dit zelf in.
er wordt niet gevloekt in het forum!!waarschuwing!!(moderator gerrie d aangepast)
Dodemanskoortje en reddingsvesten.... Jullie hebben zeker nog nooit een catamaran van zee moeten redden, lekker vast zitten aan je vest! En natuurlijk dragen wij vesten als we het water in moeten voor een drenkeling oid. maar jullie nemen een dag als Sail veel te serieus en genieten te weinig.
Henk, was je boos dat jij niet ingehuurd was en wat geld kon verdienen? of is er rancune in het spel? Ga alsjeblieft weer op jezelf letten en laat ons gewoon genieten, en als er stront aan de knikker is zijn we er.
even een voorbeeld, gisteren 31-8 hebben we 9 drenkelingen in zandvoort gehad, waarvan er 3 door die knaapjes zonder redvest. Ze doen hun werk goed en daar gaat het om.
Ik nodig jullie ALLEN uit om een dagje met zandvoort mee te draaien, en dan tot de conclusie te komen dat het niet BETER kan lopen binnen een vrijwillige reddingsbrigade! Allemaal vrienden van elkaar, hoop gezelligheid en lol en vooral ONS WERK GOED UITVOEREN.
Mochten sommige mensen zich persoonlijk aangesproken voelen (en ja henk en annemiek dit heb ik bij jullie gedaan) en boos op me zijn bel dan gewoon 0235712376 en vraag naar Sven!