GRIP 1 Brand (dodelijk ongeval vrachtwagen-auto) Zwolseweg N377 - Balkbrug 10-09-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Brand (dodelijk ongeval vrachtwagen-auto) Zwolseweg N377 - Balkbrug 10-09-2015  (gelezen 8232 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
VR IJsselland ‏@VRIJsselland  57 sec.
#Zwolseweg #Balkbrug #N377 Het betreft een ongeval tussen een personenauto en een vrachtwagen waarbij brand is ontstaan.


Arthur Rhauderfehn

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Mag ik vragen wat BOT betekent?


Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
Citaat van: Arthur Rhauderfehn link=msg=1371812 date=1441909673
Mag ik vragen wat BOT betekent?

Zeker mag dat, BedrijfsOpvang Team.


Arthur Rhauderfehn

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Dank je wel. Dan is het niet goed wanneer deze ook gealarmeerd worden. Hoop dat het meevalt.


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Citaat van: Arthur Rhauderfehn link=msg=1371812 date=1441909673
Mag ik vragen wat BOT betekent?

Het BOT team zijn vaak collega's van de betreffende hulpverleningsdienst, welke de ingezette eenheden psychologisch ondersteunen na een noodsituatie, welke een hevige impact kan hebben op de ingezette hulpverleners. Deze vorm van nazorg is net zo belangrijk als de inzet, omdat hulpverleners vaak de vergeten slachtoffers zijn.


Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
VR IJsselland ‏@VRIJsselland  52 sec.
#zwolseweg #balkbrug #N377 Bij het ongeval tussen personenauto en vrachtwagen is helaas een dodelijk slachtoffer te betreuren.
VR IJsselland ‏@VRIJsselland  24 sec.
#zwolseweg #balkbrug #N377 tussen Balkbrug en Nieuwleusen voor langere tijd afgesloten. Omleiding via A28.


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
VR IJsselland ‏@VRIJsselland  5 minuten geleden
#zwolseweg # balkbrug #N377 blijft nog enkele uren afgesloten i.v.m. technisch onderzoek door politie en bergingswerkzaamheden.
VR IJsselland ‏@VRIJsselland  4 minuten geleden
#zwolseweg # balkbrug #N377 incident is afgeschaald naar GRIP 0. Verdere woordvoering via de politie. Einde berichtgeving.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Bij het ernstige verkeersongeluk op de Zwolseweg N377 bij Balkbrug is vanavond een automobilist om het leven gekomen.
Dat bericht de Veiligheidsregio IJsselland. Het zou gaan om de bestuurder van een personenauto die frontaal tegen een vrachtwagen is gebotst. Na de aanrijding is brand ontstaan. De vrachtwagenchauffeur kwam met de schrik vrij. Over de toedracht van het ongeluk en de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend gemaakt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Politie Overijssel ‏@POL_Overijssel  7 minuten geleden
Balkbrug - Man overlijdt bij aanrijding personenauto en vrachtauto op N377. Politie doet onderzoek. Weg nog ca 1,5 uur afgesloten. ^hk
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Een viertal foto's en een filmpje:





https://www.youtube.com/watch?v=Q5VD7rMgIlg
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo