Diverse Voertuigen bij Evenementen: Havendagen'05.

Auteur Topic: Diverse Voertuigen bij Evenementen: Havendagen'05.  (gelezen 7059 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #40 Gepost op: 5 september 2005, 18:53:33
Dubbele accu. Werkt geweldig.  8)



scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #41 Gepost op: 5 september 2005, 19:07:05
mooie foto! :) ik heb altijd wel 4 setjes reserve, maar gister waren ze allemaal leeg :-X gelukkig pas helemaal aan het eind




N9213Q

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 5 september 2005, 19:41:52
Hier wat pic's van toen de Lynxen vertrokken vanaf het ponton aan de Parkkade. (Kleuren kunnen onderling afwijken, omdat ik sommige heb moeten "helpen" ivm de zon :-\ )














En hier een paar van de Schreiner heli:


















scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #43 Gepost op: 5 september 2005, 20:12:34
mooie foto's weer! :o 8) :D :)
bij die demo met de schreiner heli liepen roland en ik net verkeerd :-\ we zaten net vast achter een dikke mensenmassa


N9213Q

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 5 september 2005, 20:26:44
Zijn met de tele gemaakt vanaf de overzijde van de demo area. Hierdoor heb ik wel de politiedemo gemist, maar je moet kiezen bij dit soort grootschalige evenementen. :)


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #45 Gepost op: 5 september 2005, 20:27:32
@ N9213Q

Het zijn weer fantastiche foto's. ;)

Heb nog nooit gezien dat een Lynx zo'n treedje waar je je voeten op kan zetten aan de zijkant had. Dat is nieuw volgens mij.
Groeten, Colin


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #46 Gepost op: 5 september 2005, 21:47:48
Zijn met de tele gemaakt vanaf de overzijde van de demo area. Hierdoor heb ik wel de politiedemo gemist, maar je moet kiezen bij dit soort grootschalige evenementen. :)
gilian en ik hebben voor elke demo gelopen... de blaren die nu op m'n voeten zitten zijn niet bepaald klein! :-X maar in totaal ben ik 4x over de erasmus gelopen; gilian 6 keer ;D


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #47 Gepost op: 5 september 2005, 22:06:38
ik heb nu opzich niet eens zo heel veel pijn in mn voeten ;D maar we stonden toch vooral ook aan de overkant, want daar was het heliplatform en daar kon je met 3x zoom mooiere foto's maken vd heli's


N9213Q

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 5 september 2005, 22:24:52
Nog wat politiedemopic's. Excuses voor de kwaliteit. Deze zijn met de tele gemaakt en zijn dus niet zo scherp geworden als ik gehoopt had. :-\









Bart S

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 6 september 2005, 16:30:26
Nog wat politiedemopic's. Excuses voor de kwaliteit. Deze zijn met de tele gemaakt en zijn dus niet zo scherp geworden als ik gehoopt had. :-\
Mwoah, je hoeft je nergens voor te schamen hoor! Goeie platen!

Bart