Als ik dit in de verkeerde thread heb gepost dan bied ik alvast mijn excuses aan, ik ben namelijk nieuw hier dus weet het nog niet helemaal zo goed.
Ik heb namelijk een vraag, ik wil al sinds dat ik klein ben bij de politie het werk lijkt me zo geweldig maar in de loop van de jaren zijn er wat dingen gebeurt. Ik ben op dit moment 17 jaar toen ik 15 was ben ik in een zware ruzie terecht gekomen en moest ik daarvoor dat de rechtbank in Assen. Ik heb toen een taakstraf gekregen van 25 uur dat heb ik goed uitgevoerd en ze waren erg tevreden, vorig jaar oktober ben ik heel heel heel erg stom geweest en ik schaam mij er ook uiterst voor, heb ik dus iets gestolen bij een winkel en ben ik er mee gepakt. Ik ben toen rustig meegegaan en we hebben keurig en netjes alles afgehandeld ik heb daar geen straf of wat dan ook gekregen de reden daarvoor houd ik liever voor mijzelf, ik ben daar niet voor vervolgt en heb er later niks meer vanaf gehoord. Ik ben ook een keer bij halt geweest omdat ik vaak te laat was op school daar moest ik ook voor werken, ik moest toen in een bejaarden te huis in de keuken werken en daar waren ze ook zeer tevreden over mij. Mijn vraag is dus is het nog wel mogelijk om bij de politie te kunnen werken als surveillant of agent? of kan ik mijn dromen maar laten vallen