Eerste uitruk!

Auteur Topic: Eerste uitruk!  (gelezen 13557 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #30 Gepost op: 7 september 2005, 22:18:56
Even geen eerste uitrukverhaal,maar wel voor het geval dat...

Vanavond weer wezen zwemmen,kom ik de ingang van het zwembad ingelopen,staat er een fiets pontificaal in de gang,met het voorwiel richting deur,blijkt er eentje bij de brandweer gegaan te zijn en z'n pieper stond bij de kassa,dus als hij opgepiept zou worden moest hij geroepen worden en dan kon hij zo wegfietsen!
Voor het geval hij z'n eerste uitruk zou hebben!

Vond het wel komisch eigenlijk! Zie hem al gaan in zwembroek op de fiets! ;D
  Ta


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #31 Gepost op: 8 september 2005, 09:11:25
je ziet hier ook wel eens de leukste dingen, meneer die in de rij bij de kassa staat, piepertje gaat, rend hij met z'n net betaalde boodschappen naar de auto! rollen wc papier over straat en dergelijke, ook hij bleek toen z'n eerste uitruk te hebben (auto stond toen ook al achterstevoren in het parkeervak)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #32 Gepost op: 8 september 2005, 20:36:16
ik had na een maand wachten  afgelopen zondag mijn eerste uitruk    een melding op de pager : middel binnenbrand     nou dat was kaasie dus   maarja eerste uitruk dus helemaal supersnel was ik nog niet   en miste de eerste 2 wagens  heb snel mijn pak aangetrokken en ben bij me vader ingestapt die ook net de auto s had gemist

daar aangekomen bleek het een afvalbrand   bij een huis met riete kap  


vanmiddag meteen de 2e uitruk   nu wel succes  een autobrand   zat op de 2e auto    de brand viel tegen  maar ben wel weer een ervaring rijker


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:43:36
mijn eerste uitruk was een oliespoor mocht helpen met brandweer ermelo en kregen onderweg een auto.Brandmelding de commandant zei blijf maar zitten prio 1 die kant op en dat op 14 jarige leeftijd :D:D:D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #34 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:46:19
mijn eerste uitruk was een oliespoor mocht helpen met brandweer ermelo en kregen onderweg een auto.Brandmelding de commandant zei blijf maar zitten prio 1 die kant op en dat op 14 jarige leeftijd :D:D:D

Das wel gaaf  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 28 oktober 2005, 18:09:52
Ja ook omdat ik net bij de jeudgbrandweer zat en toen even dat pak had aangedaan :D :D :D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #36 Gepost op: 28 oktober 2005, 18:48:11
mijn eerste uitruk was een oliespoor mocht helpen met brandweer ermelo en kregen onderweg een auto.Brandmelding de commandant zei blijf maar zitten prio 1 die kant op en dat op 14 jarige leeftijd :D:D:D
ik mag toch hopen dat ze wel zo wijs waren en wel een compleet gediplomeerde ploeg aan boord hadden,en dat jij er extra bij zat  ???
Trouwens dan is het nog zeer discutabel,bij ons ging je niet mee


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 28 oktober 2005, 19:06:41
Ik neem aan dat die commandant dat zelf wel kan bepalen.
Ik zat er extra bij en we werden terug geroepen er was een evenement bezig toen.dus loos alarm.
Maar volgens mij ben jij ook geen cdt :-\


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #38 Gepost op: 28 oktober 2005, 19:09:22
Maar volgens mij ben jij ook geen cdt :-\
Nee,doet dat er dan toe,ik ben wel op de hoogte van de bij ons geldende uitrukregels.En dat de commandant van Ermelo dat risico wil lopen dat is zijn probleem  :-X


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #39 Gepost op: 28 oktober 2005, 19:11:03
ik mag toch hopen dat ze wel zo wijs waren en wel een compleet gediplomeerde ploeg aan boord hadden,en dat jij er extra bij zat  ???
Trouwens dan is het nog zeer discutabel,bij ons ging je niet mee

Ik ben het wel met Peter eens, hier mag ook niemand mee van de jeugdbrandweer onder welke omstandigheden dan ook

de kans dat er iets gebeurd is klein, maar als er iets gebeurd....  :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen