Eerste uitruk!

Auteur Topic: Eerste uitruk!  (gelezen 13545 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 28 oktober 2005, 20:13:58
Bedrijfsbrandweer was daar aanwezig en ze hadden met me afgesproken als er wat was dat ik achter bij de pompbediende moest blijven.
Maar helaas we mochten omkeren.


Smitfire

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 29 oktober 2005, 04:12:46
Mijn eerste brand: Zeer Grote Brand in het oude veilinggebouw in Kwintsheul !!!!!!!.
Zat op cursus brandwacht toen de brand begon. Een half uur later waren we op de terugweg naar........huis, toen we langs (en niet eens expres ;D ;D 8)) de brand reden. We werden direkt naar de kazerne gedirigeerd en hebben onze pakken aangetrokken en konden met de (plaatselijke) ROvD mee.
Lekker aan de "klus" geweest de uren daarna.
Geen ademlucht opgehad (kan ook niet anders, we hadden dat diploma nog niet), maar vooral hand en spandiensten geleverd.
Mooie ervaring is dat, nog voordat je officieel mee uitrukt. ;)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #42 Gepost op: 29 oktober 2005, 08:54:48
k heb dr laast ook nog een gevonden 8) wel weer netjes terug gebracht
Je weet toch wel wat je dan moet zeggen hè?  ;D Eerst foto's maken, dan pieper terug!  :P
343, never forget.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #43 Gepost op: 29 oktober 2005, 16:44:31
heb em maar bij het politie buro naar binnen gegooid  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #44 Gepost op: 29 oktober 2005, 16:49:39
Ken ook!  ;D
343, never forget.


brw_sluis

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 29 oktober 2005, 17:00:17
Ik weet nog wel dat mn 2 maten die ook verzekerd zijn bij de brandweer net als mij...op 4 juli, was ik op vakantie en hun mochten mee bij wateroverlast....pak aan helm op laarzen aan enzo...leek me wel ruig.... ik was wel jaloer zeg :o


ajax

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 29 oktober 2005, 20:44:00
Ik weet nog wel dat mn 2 maten die ook verzekerd zijn bij de brandweer net als mij...op 4 juli, was ik op vakantie en hun mochten mee bij wateroverlast....pak aan helm op laarzen aan enzo...leek me wel ruig.... ik was wel jaloer zeg :o

Ga je me nu vertellen dat niet brandweermensen mee gaan op de uitruk ?


scheurneusje

  • preventie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #47 Gepost op: 4 november 2005, 09:02:59
Marcel proficiat met je eerste uitruk.
verder mogen er bij ons geen enkele niet opgeleide in dienst zijnde brandweermensen mee met een uitruk.




Oke  
17 mei 1998
eerste keer dat mijn pieper afging,was op het voetbalveld aan het ehbo-en,en was net klaar.

dit stond erin :

OPKOMST KAZERNE 1 TS NABLUSSING NEE    :-\

Je kan je voorstellen dat ik echt even dacht nablusing nee????hoef ik dan niet meer te komen?? :) ;D :D
toch maar vlug naar de kazerne gefietst,maar was natuurlijk te laat.

achteraf hoorde ik wat NEE wou zeggen ,de gemeente
NEERKANT,wist ik veel.

Daar ik een plakboek bijhou van af het begin,heb ik nog zeer veel details van veel uitrukken,en krantenknipsels.
groetjes Karin ;)
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............


firemanr

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 4 november 2005, 21:31:12
Citaat van: brandweervrouw l

Daar ik een plakboek bijhou van af het begin,heb ik nog zeer veel details van veel uitrukken,en krantenknipsels.
groetjes Karin ;)
[quote

Heb ik ook 12 jaar gedaan, maar ben er nu maar mee gestopt. Het werd zo druk, ook met dat fotograferen.... ;D ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #49 Gepost op: 4 november 2005, 21:33:46
Citaat van: brandweervrouw l

Daar ik een plakboek bijhou van af het begin,heb ik nog zeer veel details van veel uitrukken,en krantenknipsels.
groetjes Karin ;)
[quote

Heb ik ook 12 jaar gedaan, maar ben er nu maar mee gestopt. Het werd zo druk, ook met dat fotograferen.... ;D ;D

Op de website kan je ook alles terug kijken eh  ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen