Nieuwe Piepers Brandweer Loosdrecht

Auteur Topic: Nieuwe Piepers Brandweer Loosdrecht  (gelezen 4322 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #10 Gepost op: 9 september 2005, 22:25:36
Dan weten jullie al meer dan wij,onee as vrijdag pas de eerste oefenavond na de vakantie  ;D ;D

ha ha ha we zouden ze eerst rond deze tijd van het jaar krijgen peter, maar ik geloof het niet allemaal meer zo we noemen het nu al P2007, en of het begin 2007 wordt is ook maar weer de grote vraag  ???


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 9 september 2005, 22:53:01

ha ha ha we zouden ze eerst rond deze tijd van het jaar krijgen peter, maar ik geloof het niet allemaal meer zo we noemen het nu al P2007, en of het begin 2007 wordt is ook maar weer de grote vraag  ???
Laten ze eerst maar eens zien omdat C2000 aan de praat te krijgen,het begint nu een belachelijke klucht te worden  :-X :-X


brw_sluis

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 10 september 2005, 16:44:59
Brandweer Sluis heeft ze al een maand ofzo :P


Tazzie

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 10 september 2005, 19:54:19
Krijgen jullie er geen lederen draagtassen bij dan??  ???

jaja die hebben we er ook bijgehad :D


Blommie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Hulpverlener zowel vrijwillig als beroepsmatig
Reactie #14 Gepost op: 10 september 2005, 22:52:16
in het korps van mijn dochter die sinds een paar maanden met de infostream werken, hebben ze nu 7 kapotte pagers van de 35, allemaal het scherm stuk, en nieuwe komen pas in januari, dus blijven we gewoon analoog en P2000 alarmeren, die oude doen het nog best.

In het korps waar ik ook tot behoor zijn er inmiddels 25 van de 100 pagers stuk. Dit na ongeveer een half jaar. Wat ging er zoal stuk; verschillende displays, cursorknoppen en natuurlijk genoeg riemclips. Er is nu besloten om er Bravo's bij te kopen.