Dat goed eten en drinken voor die dag wordt moeilijk voor me. Dat is een beetje in strijd met mijn kcal dieet, maar ik zal mijn best ervoor doen.
Ik hoop dat mijn conditie goed genoeg is. Ik doe nu 3 x in de week conditie-app niveau 5 om het op peil te houden.
Maar zoals ik nu meekreeg in het andere topic is het niet genoeg om alleen de testen te behalen. Ze maken daarin alsnog een selectie wie er de beste waren.
Voor wat betreft eten betekend het niet dat je direct zo veel mogelijk en zo vet mogelijk moet gaan eten. Alleen je moet zeker niet te weinig eten want sporten met een lege maag helpt niet bepaald mee.
Drie keer per week niveau 5 lopen lijkt mij echt wel voldoende, ik deed het twee keer per week en ik heb de test ook gehaald.
Voor wat betreft de aanvullende selectie is het niet helemaal zeker waar ze naar kijken. Ze geven aan dat ze kijken wie het beste binnen het profiel past. Maar je hoeft echt geen recordtijd neer te zetten om bij de best-passende kandidaten te horen. Als ze überhaupt al naar je tijd kijken bij het maken van een selectie.
Gewoon je best doen en alles geven!