Inmiddels blijkt de vraagstelling behoorlijk te leven binnen de blauwe dames en heren, het blijkt dat er diverse mensen her en der navraag hebben gedaan en mijn mailbox (buiten het forum) haalt zo met enige regelmaat uitleg van diverse dienders binnen (leuk dat te merken
het toont in elk geval dat het een "levend" onderwerp betreft)
Alle reacties, zowel hier als prive, wijzen allen in de zelfde richting namelijk, dat de bewuste VHT-er zich lelijk lijkt te vergissen (jammer voor de liefhebbers natuurlijk) maar het toont wel dat er nog veel misverstanden lijken te bestaan ondanks de steeds strengere regelgeving en dat vind ik dan wel weer een beetje jammer al begrijp ik dat ook een diender niet van alle regelgeving op de hoogte kan zijn (leve de porto's en de ruggespraak) het is natuurlijk ook een stukje regelgeving waar je als diender niet elke dag mee te maken zult hebben en dat lijkt mij alleen maar weer goed.
In elk geval is was mijnerzijds weer leuk om aan de hand van mijn staandehouding weer eens lekker in de regelgeving te wroeten met misschien de ijdele hoop op enige versoepeling.
Ik wahct het antwoord van I en M nog even verder af en zal dit 1 op 1 hier overnemen.