GRIP 2 Zeer zeer grote brand Wognum

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer zeer grote brand Wognum  (gelezen 10444 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw_sluis

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 8 september 2005, 17:29:15
Was vandaag uit school nog even langs gereden, en stond even te praten met een medewerker van Roele De Vries. En de oorzaak was dus bliksem, vertelde hij mij. Het was al de hele tijd aan het flitsen maar niet echt harde klappen. En toen ineens kwamen er 2 bliksem flitsen tegen elkaar en toen werd het een vuurbal die door de dak was geslagen. Bestwel eng als je daar aan denkt, het zal je huis maar zijn...  :-\

Ja daar zou je niet aan moeten denken :-\


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #51 Gepost op: 8 september 2005, 20:31:12
Goedenavond!

Citaat
voor de geintreseerde nog de inzet van het materieel.

TANKAUTOSPUITEN      
WGN845   TS   WOGNUM
VEN540   TS   VENHUIZEN
HRN848   TS   HOORN/BLOKKER
HRN743   TS   HOORN/GROTE WAAL
HRN741   TS   HOORN/RISDAM
STB748   TS   STEDEBROEK
WGN745   TS   WOGNUM
AMR745   TS   OUDORP
VEN540   TS   VENHUIZEN
WKL642   TS   BERKHOUT
OPM747   TS   OPMEER/SPANBROEK
ENK645   TS   ENKHUIZEN
MBK648   TS   MEDEMBLIK
DRL643   TS   HOOGKARSPEL/WESTWOUD
HHW845   TS   HEER HUGO WAARD

ANDER MATERIEEL      
ENK651   HW   ENKHUIZEN
HHW851   HW   HEER HUGO WAARD
HRN652   AL   HOORN

daarnaast nog de dompelpompen,Ha-voertuigen en vele dienstauto's.

mischien zijn er enkele over het hoofd gezien.

enkele van de TS'sen zijn aanwezig om de watervoorziening voor de hoogwerkers op te bouwen en bemensing van de dompelpompen.

er was dus een heel wagenpark aanwezig, en zijn de aflossende TS'sen niet genoemd.
Volgens mij klopt je lijstje niet helemaal. De HRN741 was een aflossende TS tesamen met de HRN740, en de HRN848 is nooit tp geweest, want die zijn namelijk even na uitrukken teruggevloten omdat alarmering van Blokker namelijk tbv de 962 was.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #52 Gepost op: 8 september 2005, 21:00:26
Goedenavond!
Volgens mij klopt je lijstje niet helemaal. De HRN741 was een aflossende TS tesamen met de HRN740, en de HRN848 is nooit tp geweest, want die zijn namelijk even na uitrukken teruggevloten omdat alarmering van Blokker namelijk tbv de 962 was.

dit was de opgave van de meldkamer, ben terplaatse niet aan het tellen geweest, en heb zelf al iets gecorrigeerd wat ik dan wel wist, maar heb de vele HA's en DA's , DPH's en SLOPA al maar weggelaten. ;D
Nemo me impune lacessit