fantastisch telegraaf stuk onderbouwd met feiten, en je hebt helemaal gelijk want bewapend met een Walther p99qnl kun je de bomscherven ontwijken, .56 kogels terugkoppen en die terroristen van katoen geven.
Nee, ik zie niet in waarom, laten we dan meteen de boa's, parkeerwachters , bus en het ns personeel ook bewapenen. Ieder zijn taak en voel je vrij te weigeren om die uit te voeren als je je onveilig voelt.
Ik ben me bewust van het feit dat ik niet zoveel tegen de aanslag zelf kan doen, wel mbt het helpen van slachtoffers en voorkomen dat er meer slachtoffers vallen. En nee, ik voel me niet veiliger omdat ik een vuwa draag. Die gaat me namelijk niet gegarandeerd helpen in een Parijs achtsige situatie
Nee, een busje pepperspray en wapenstok gaan helpen zeker..duhhh..
Waarom schrijf je überhaupt dat BOA's, parkeerwachters NS- en buspersoneel dan óók maar meteen een vuwa moeten krijgen?
Werken deze mensen soms met eenzelfde taak in het publieke domein, als een politieagent?
Verwacht het publiek dat, in geval van nood, de buschauffeur of parkeerwachter voor hen in de bres springt?
Als jij, quattromontanes, het vuwa dan zo weinigzeggend vindt, dan kun je hem zelf ook wel inleveren!
Collega Maxell01 heeft het over executieve politievrijwilligers, mensen in gelijksoortig uniform, gelijk aan de beroepscollega's!!
Dus Jan Publiek verwacht gewoon inzet... niets meer en niets minder..
Word een beetje moe van dit soort opmerkingen...