Een groepsWhatsApp
Dat is een optie geweest, echter vind niet iedereen het prettig als hun mobiele nummer bij iedereen bekend is of word. Buiten dat ben ik bang dat er misbruik van word gemaakt of dat het een 'zooitje' word.
Wat voor soort bedrijf, grote van de groep en de ontvangst binnen de gebouwenzone bekend?
Het is een groot object met meerdere gebouwen, zwembad, camping en bungalows. Groep bestaat uit ongeveer 40 man waarin ook nog eens onderscheid gemaakt moet worden wie er gealarmeerd wordt. Is het een calamiteit waarin extra mensen gewenst zijn die vrij zijn en dus vanaf huis moeten/mogen komen of is het in de avond en heb ik aan een selectie genoeg.
Ze zijn niet te bereiken via pieper? Maar je Wilt ze oproepen via een (bhv) pieper?
Klopt, BHVpieper.nl is een mobiele applicatie voor Android, Apple en Windows phone. Via Flash SMS kan binnen enkele seconden je telefoon als 'pieper' fungeren. Komt tot nu toe wel het meest in de buurt bij wat ik zoek.
Heb je hier al gekeken? http://www.semafoonwinkel.nl/Webwinkel-Category-5894739/06-Semafoons.html
Nee nog niet, ga ik even doen. Dankjewel.