Je hebt gelijk. De term 'kaaskoekje' is buitengewoon onsmakelijk.
Ik had het niet over onsmakelijk, het marginaliseren van assistent-chirurgen is ongepast en valt ook moeilijk uit te leggen als het debat op inhoud voeren.
Eerder noemde je helikopters in beheer van overheid een onzalig en kostbaar plan. Defensie bestempel je als bijna failliete club en het MMT doet liever "zaken" met betrouwbare partner.
Ik kan dat niet zo goed volgen omdat ik gelezen heb dat de luchtmacht JSF straaljagers koopt. Ik heb nog nergens gelezen dat ze de ANWB gevraagd hebben om een BV op te richten zodat defensie de straaljagers kan huren bij de ANWB omdat het daardoor veel goedkoper zou zijn.
Ik vind het prima als MMT zaken wil doen maar doen moeten ze de zaken doen met eigen geld. Als ze de zaken doen met geld van Nederlandse belastingbetalers moeten ze maar eens laten zien wat ze precies doen en eens met cijfers komen waardoor we weten of geclaimde overlevenden zouden zijn overleden als ze alleen de Nederlandse ambulancezorg hadden ontvangen.
De betrouwbare zakenpartner van MMT, de ANWB, heeft in mei 2015 een persbericht verzonden naar de media dat MMT al 20 jaar veel levens redt, het kan zijn dat iedere Nederlander daarmee tevreden is. Ik ben het in ieder geval niet.