Thanks !
Weet ik, maar aangezien het echt voor sociale media is gemaakt is dit toch echt wel de max qua tijdsduur, je moet je voorstellen dat mensen deze filmpjes even snel tussendoor willen kijken op hun telefoon/tablet/PC, de echte liefhebbers willen natuurlijk steeds meer en meer Als je uitzendingen voor TV maakt kun je al snel richting (half) uur gaan, wie weet waar de toekomst ons brengt.
Overigens hebben we nu ook materiaal geschoten op voorhand voor 6 afleveringen van dit formaat. Daarna kunnen we altijd kijken hoe we seizoen 2 gaan vormgeven, als er een seizoen 2 komt.
Voor sociaal media begrijp ik het wel en vind ik zelf 15 minuten de max. Het zou mooi zijn als jullie inderdaad voor TV gevraagd gaan worden en dat dit dan stap voor stap landelijk uitgerold gaat worden.
Ik vind het ook niet slechter dan zoals Leo de Haas filmde ook al was dat alleen maar verkeer gerelateerd.
Wat mij betreft zou een programma als De Meldkamer beter bij RTL passen omdat die het programma Unit Luchtvaartpolitie veel beter en rustiger gemaakt hebben. Zeg maar RTL deed het minder sensatiebelust waar ik jullie afleveringen wel op zijn plek zou vinden.
Wat mij betreft is een seizoen 2 welkom al hoe wel als het uploadschema om de week blijft je van mij op deze voet gerust verder mag blijven gaan en maak je er gewoon jaar 2 van begin volgend jaar