Team Hoofdwegen Amsterdam: spoedrit politiemotor door mist naar aanrijding - Uithoorn 02-11-2015

Auteur Topic: Team Hoofdwegen Amsterdam: spoedrit politiemotor door mist naar aanrijding - Uithoorn 02-11-2015  (gelezen 5574 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
Citaat van: TDMdR link=msg=1382849 date=1447020724
A10-A2-A9-Beneluxbaan-Bovenkerkerweg is toch echt de snelste en kortste route naar Uithoorn vanaf de A10 Oost. Ben benieuwd naar jullie route?
Ik ben dan geen hulpverlener maar kijk naar mijn stratenkennis.
Zoals ik het zie, rijdt hij vanaf de Gooiseweg de A10 en ik weet niet wanneer hij de melding had ontvangen. Is de genomen route nu wel zo snel?
Ik zou kiezen, als hij op de opdracht ontving op de Gooiseweg, A10- Europaboulevard, v. Boshuizenstraat (of v. Nijenrodeweg), Buitenveldertselaan en dan de rest van de route. Een andere (mogelijk ook snelle route) is A 10, A4 en de nieuwe N201.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Bollie link=msg=1382850 date=1447021283
Beetje vreemd dat het filmpje werkt maar niet terug te vinden is het account van de uploader ?

Ze hebben ergens wat aangevinkt/uitgevinkt, je ziet een soort slotje wat open is voor de titel staan als je de link geopend hebt, en als je met de muis erop gaat staan, staat er dit: 'deze video wordt niet vermeld. Alleen mensen met de link kunnen de video bekijken'
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1382853 date=1447021966
Ze hebben ergens wat aangevinkt/uitgevinkt, je ziet een soort slotje wat open is voor de titel staan als je de link geopend hebt, en als je met de muis erop gaat staan, staat er dit: 'deze video wordt niet vermeld. Alleen mensen met de link kunnen de video bekijken'

Klopt, was een foutje. Hersteld O0

Citaat van: Bert65 link=msg=1382852 date=1447021808
Ik ben dan geen hulpverlener maar kijk naar mijn stratenkennis.
Zoals ik het zie, rijdt hij vanaf de Gooiseweg de A10 en ik weet niet wanneer hij de melding had ontvangen. Is de genomen route nu wel zo snel?
Ik zou kiezen, als hij op de opdracht ontving op de Gooiseweg, A10- Europaboulevard, v. Boshuizenstraat (of v. Nijenrodeweg), Buitenveldertselaan en dan de rest van de route. Een andere (mogelijk ook snelle route) is A 10, A4 en de nieuwe N201.

A4 is zo 4 km omrijden, al kan je misschien meer snelheid maken ivm meer snelweg. Genomen route is één van de snelste routes lijkt mij. Daarnaast kan je ook beter een iets minder snelle route nemen waar je wel bekend bent, dan andersom ;)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
A10-A2-A9-Beneluxbaan-Bovenkerkerweg is toch echt de snelste en kortste route naar Uithoorn vanaf de A10 Oost. Ben benieuwd naar jullie route?

A10 - A4 - N201 - Bovenkerkerweg

Langer maar zeker sneller!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Bert65

• Senior gebruiker
Citaat van: Jerommeke link=msg=1382858 date=1447023052
A10 - A4 - N201 -

Langer maar zeker sneller!
O0 ;) maar dan wel, met de motor, bij de bloemenveiling er af en een stukje fietspad in De Kwakel...

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig

Ben het hier zelfs als Rotterdammer mee eens die in Amsterdam gewerkt heeft.
Als je puur naar Google Maps kijkt dan komt die route op een foutje in het begin er ook als snelste uit.
Als ik dat gekke stukje in het begin aanpas naar deze optie dan blijft er zelfs maar 1 route over.
Sterker nog Google stuurt je over de Keizer Karelweg wat ik ook wel logisch vind.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Bert65

• Senior gebruiker
Citaat van: enrico1972 link=msg=1382873 date=1447025564
Ben het hier zelfs als Rotterdammer mee eens die in Amsterdam gewerkt heeft.
Als je puur naar Google Maps kijkt dan komt die route op een foutje in het begin er ook als snelste uit.
Als ik dat gekke stukje in het begin aanpas naar deze optie dan blijft er zelfs maar 1 route over.
Sterker nog Google stuurt je over de Keizer Karelweg wat ik ook wel logisch vind.
Google is vaak je vriend wordt wel gezegd maar de optie die Jerommeke en ik aandragen staat er niet bij. Vergeet niet dat Google uitgaat van een gewone weggebruiker en niet van een voertuig met OGS. Ik zou dus ook voor de optie van Jerommeke kiezen omdat je op deze route meer snelweg rijdt en daarna een autoweg opduikt. Vanaf de oprit van de A10 tot de lokatie kom je dan maar 4 met verkeerslicht geregelde kruispunten tegen waarvan 3 op de N201 met bijna een overvloed aan rijstroken.

CopVR3

• Senior gebruiker
 En hoe ver is dat nou dan?

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Ik rij de route dagelijks en heb ook met vrijstelling deze route regelmatig gereden en de variant via de N201 is echt niet (heel veel) sneller volgens mij. Ik ben ook niet zo'n fan van de N201/en vrijstelling rijden. Te veel vrachtverkeer op het stuk tussen A4 en de veiling. Vaak genoeg inhalen de combinaties gehad, waardoor je er niet langs kon.

Ik denk dat de motorrijder op navigatie heeft gereden en die geeft deze route ook als snelste. Better safe then sorry!

Er leiden meerdere wegen naar Uithoorn :-)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Citaat van: TDMdR link=msg=1382889 date=1447053547
Er leiden meerdere wegen naar Uithoorn :-)

Daarom! Is ook geen aanval maar meer verwondering vanaf mijn kant...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !