Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 492525 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1640 Gepost op: 1 juli 2007, 20:27:55
wat was er daaro aan t handje?

GRIP 1 voor een brand op een schip ;) (Waalhaven ZZ pier4)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1641 Gepost op: 1 juli 2007, 21:24:43
Copi bus Rijnmond :):

Deze mooie bus heeft hier al vaker op het forum gestaan, maar wat biedt dat ding eigenlijk aan faciliteiten? (behalve de groene lamp ;))
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1642 Gepost op: 1 juli 2007, 21:45:35
Gok, want ik weet het niet: piketauto voor personeel meldkamer?  ???


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #1643 Gepost op: 1 juli 2007, 21:48:26
In het CoPI zijn leidinggevenden van de hulpdiensten en eventueel adviseurs actief. Zij moeten de informatie die binnen de verschillende diensten bekend is op een efficiënte manier met elkaar delen en te nemen acties afstemmen op te behalen operationele doelen. Daarnaast moeten zij het naast hogere echelon (ROT) adequaat informeren, adviseren en besluiten voorleggen. Hierbij is vooral het effect van het incident op de omgeving van belang.


GooGle  :P


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #1644 Gepost op: 1 juli 2007, 21:52:48
Er staat in de garage van het WPC een (herkenbaar?) politievoertuig voor het meldkamer personeel dat bij een inzet van de VC-Pol naar de Boezembocht gaat om de VC op te halen.  Ik weet overigens niet wat voor voertuig dit is.

Het lijkt mij niet dat de Copibus hiervoor wordt gebruikt...toch ? :|


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #1645 Gepost op: 1 juli 2007, 22:00:42
nee daar worden ze niet voor gebruikt  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1646 Gepost op: 1 juli 2007, 22:03:03
nee daar worden ze niet voor gebruikt  ;)

Rare vraag, maar hoe weet jij hoe het in Rotterdam geregeld is ? ::)
Het lijkt me beter mensen te laten antwoorden die wel weten hoe het zit in bepaalde regio's, maar dat heb ik je al vaker via de PM gemeld ...

Antwoorden kan en mag via PM ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1647 Gepost op: 1 juli 2007, 22:05:16
De copibus is een soort kleine VC voor de politie. Zit ook verbindingsapparatuur in (meer dan alleen de normale porto en mobi van de wagen zelf). Volgens mij ook een kleine vergaderruimte.

De wagen die Christian bedoelt, is (of was in elk geval) een opvallende VW Golf Variant met in plaats van de 112/0900-8844-sticker een sticker met "Regionaal Verbindings Centrum" erop. De meldkamer had ook nog een opvallende Polo, maar die is volgens mij afgevoerd.
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1648 Gepost op: 1 juli 2007, 22:06:47
Dat was de vraag niet...  ;) welke voorzieningen (ander woord voor faciliteiten :P) heeft het voertuig? Dus: tafeltjes en stoelen?, computers?, combimagnetron met de nodige versnaperingen?

Gok, want ik weet het niet: piketauto voor personeel meldkamer?  ???

Het voertuig wordt wel bemand door iemand die piketdienst heeft. De brengt het voertuig naar de incidentlocatie, waar de bus het COPI moet faciliteren (maar mijn vraag is dus: met welke middelen)

GooGle  :P

Heel bijdehand ;) Ik weet wat het COPI is, ik weet ook wat ze doen, en wat de ontwikkelingen zijn rond COPI, CTPI, CoRT, ROT, GBT, GRIP, enz (heb je nog wat om te GooGlen ;))

Er staat in de garage van het WPC een (herkenbaar?) politievoertuig voor het meldkamer personeel dat bij een inzet van de VC-Pol naar de Boezembocht gaat om de VC op te halen.  Ik weet overigens niet wat voor voertuig dit is.

Het lijkt mij niet dat de Copibus hiervoor wordt gebruikt...toch ? :|

Idd, dat is een ander voertuig. De COPIbus moet namelijk naar de incidentlocatie.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1649 Gepost op: 1 juli 2007, 22:09:33
De copibus is een soort kleine VC voor de politie. Zit ook verbindingsapparatuur in (meer dan alleen de normale porto en mobi van de wagen zelf). Volgens mij ook een kleine vergaderruimte.

De wagen die Christian bedoelt, is (of was in elk geval) een opvallende VW Golf Variant met in plaats van de 112/0900-8844-sticker een sticker met "Regionaal Verbindings Centrum" erop. De meldkamer had ook nog een opvallende Polo, maar die is volgens mij afgevoerd.

Thanks Enrique, eindelijk antwoord op de vraag :P :P
Dus meer dan een kleine overlegruimte met extra verbindingsmiddelen is het eigenlijk niet...

Ik ga maar gauw weer ontopic voordat Jeroen boos wordt :o
 >:D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s