Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 492029 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #2230 Gepost op: 31 mei 2008, 16:51:20
Je bedoelt de beugels om gaas voor de ramen te zetten?
CN NRK


keeskees

  • Gast
Reactie #2231 Gepost op: 31 mei 2008, 16:52:47
ja die, bedankt  O0, weet ik ook weer wat het zijn!


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #2232 Gepost op: 31 mei 2008, 20:15:56
De 13-812 (OVD-G Amsterdam)

http://i205.photobucket.com/albums/bb290/brandweeraalsmeer112/5-10.jpg

Staat de OvD-G zuid van A-A soms nog op Hoofddorp? Ik meende laatst al eens een zelfde auto met idem balk op het dak te zien staan..


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2233 Gepost op: 31 mei 2008, 21:58:08
Deze foto is ook in Hoofddorp genomen. Er worden daar volgens mij nog regelmatig (inter)regionale overleggen gehouden. Tevens weet ik niet hoe ze dat hebben opgelost nu Haarlemmermeer van Kennemerland is. In de garage in Hoofddorp staat ook nog een oude VZA wagen uit Zaandam (zo'n gele).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #2234 Gepost op: 3 juni 2008, 22:21:29
Vw Golf samen met zijn districtbroer 8)

Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #2235 Gepost op: 3 juni 2008, 23:29:59
Vw Golf samen met zijn districtbroer 8)


Volgens mij is dat voor de deur bij bureau Papendrecht....

Grtz,
Marcel


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #2236 Gepost op: 4 juni 2008, 00:39:15
Volgens mij is dat voor de deur bij bureau Papendrecht....

Grtz,
Marcel

Ik weet het zeker, herken de bordjes op de palen. ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2237 Gepost op: 4 juni 2008, 12:35:49
Staat de OvD-G zuid van A-A soms nog op Hoofddorp? Ik meende laatst al eens een zelfde auto met idem balk op het dak te zien staan..

De OvD-G zuid heeft geen officiële standplaats, op "kantoortijden" natuurlijk wel te vinden op 1 van de ambu posten ivm andere werkzaamheden.
De roepnummers verschillen ook, het is niet zo dat de 812 bijv. OvD-G ZUID is, hij kan volgende week ook weer van noord zijn  :D

Er rijden als het goed is nog 2 van deze golfjes 4 rond en 2 golfjes 5.


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #2238 Gepost op: 4 juni 2008, 15:45:33
De OvD-G zuid heeft geen officiële standplaats, op "kantoortijden" natuurlijk wel te vinden op 1 van de ambu posten ivm andere werkzaamheden.
De roepnummers verschillen ook, het is niet zo dat de 812 bijv. OvD-G ZUID is, hij kan volgende week ook weer van noord zijn  :D

Er rijden als het goed is nog 2 van deze golfjes 4 rond en 2 golfjes 5.

Ja met 'soms' bedoelde ik ook eigenlijk te vragen of hij er nu nog steeds 'af en toe' te zien was.  ;) Maar dat van de roepnummers wist ik niet. Ik dacht namelijk (een poosje geleden) dat er één OvD-G zuid (een vw golf 4) en één OvD-G noord (de vw golf 5) was. Dus toch weer wat geleerd. Merci!  :)


Bart S

  • Gast
Reactie #2239 Gepost op: 4 juni 2008, 17:33:29
Deze foto is ook in Hoofddorp genomen. Er worden daar volgens mij nog regelmatig (inter)regionale overleggen gehouden. Tevens weet ik niet hoe ze dat hebben opgelost nu Haarlemmermeer van Kennemerland is. In de garage in Hoofddorp staat ook nog een oude VZA wagen uit Zaandam (zo'n gele).

Ik ga het uitleggen. De post, het personeel en de wagens zijn allemaal van VZA (vandaar bijvoorbeeld de vervangende gele VZA ambu). Het enige wat Haarlem ermee te maken heeft is dat daar de aansturende meldkamer staat. Echter, het personeel kan nu ook functies bekleden voor de GHOR Kennemerland zoals OVD-G, of motorpleeg. Zo krijg je ook dubbelfuncties bij (kantoor)personeel wat niet vast in Hoofddorp werkt. Zo kan één persoon dus zowel OVD-G voor Kennemerland zijn, als OVD-G voor Amsterdam (niet tegelijkertijd natuurlijk). Vandaar dat je beide regio's op de post Hoofddorp kan tegenkomen.