Veel gehoorde klacht.... heb je erin gezeten? Voorin is ie ook niet ruim. Je zit heeeeeel knus naast je collega maar daarentegen rijdt ie wel heerlijk (vind ik) en is ie stukken comfortabeler voor de patient dan de Chevrolet.
Over het blauw en het geluid: ook super. Je wordt beter gezien en gehoord.
ehm.... dit zal wel Limburgs zijn?
Bart
~ gaat er misschien morgen nog wel even mee spelen~
Heb achterin die wagen 'n hele discussie gevoerd met een van die ambuplegen en 'k kan niks anders doen dan 'm gelijk geven.
De werkruimte is super klein, je kan je koffer achterin echt niet zo maar even openen want daar is gewoon geen plaats voor, en je zit letterlijk met je neus bovenop de patient omdat de brancard zo hoog staat.
Als je 'n beetje een stevige patient erin heb liggen kan je daar letterlijk je kin op leggen.
En krijg maar geen reanimatie, want voor die 2e pleeg is al helemaal geen ruimte meer....
Over het uiterlijk en de wegligging waren zij (en ik ook) verder wel te spreken, maar verder vonden ze het 3x niks, en ging de wagen die ze mee hadden naar de open dag op korte termijn weer terug naar de dealer.
De ruimte in de volkswagen vond ik eigenlijk best mee vallen, goed 't is geen sprinter of chevy (of peugeut container
) maar d'r valt volgens mij prima in te werken.
Nu had 1 van die plegen z'n lengte niet echt mee (hij was nogal lang) plus dat ze daar lange tijd sprinters gereden hebben en dan opeens in die type 4 en vw t5 geduwt worden. Uiteraard dat je dan niet helemaal happy bent.