Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 491696 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

N9213Q

  • Gast
Reactie #710 Gepost op: 26 mei 2006, 13:46:51
Misschien leuk om er een topic over te openen? "Bewerkte foto's van hulpverleningsvoertuigen" oid? Aan jou de eer...  ;)


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #711 Gepost op: 26 mei 2006, 19:45:56
Misschien leuk om er een topic over te openen? "Bewerkte foto's van hulpverleningsvoertuigen" oid? Aan jou de eer...  ;)

goede tip 13Q ben tot handelen over gegaan ;)
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #712 Gepost op: 28 mei 2006, 19:50:40
Hierbij mijn eerste bijdrage aan de voertuigenfoto's-afdeling.
Ik ben nog niet zo vaardig met het fotograferen dus misschien is de kwaliteit niet helemaal top, ik heb er m'n twijfels bij als ik 'm zo bekijk, maar het is een beginnetje dacht ik zo, (en best een mooie foto vind ik  ;D )

De VW Polo Variant dienstauto van de voorlicht(st)er van Amsterdam, de 59 056, op de foto gezet bij een middelbrandje in Hoofddorp:



N9213Q

  • Gast
Reactie #713 Gepost op: 28 mei 2006, 19:56:02
Hierbij mijn eerste bijdrage aan de voertuigenfoto's-afdeling.
Ik ben nog niet zo vaardig met het fotograferen dus misschien is de kwaliteit niet helemaal top, ik heb er m'n twijfels bij als ik 'm zo bekijk, maar het is een beginnetje dacht ik zo, (en best een mooie foto vind ik  ;D )

De VW Polo Variant dienstauto van de voorlicht(st)er van Amsterdam, de 59 056, op de foto gezet bij een middelbrandje in Hoofddorp:

Een mooie plaat, uit de juiste hoek genomen, is niets mis mee!  :)


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #714 Gepost op: 28 mei 2006, 21:16:12
Hier een tweetal T5 voertuigen van de brandweer Duisburg.

ELW.


KTW.


Foto's : Ton van der Toolen
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #715 Gepost op: 29 mei 2006, 10:36:02
Hier nog een foto die is gemaakt door mijn zus in Helsinki

[verwijderd door de beheerder]


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #716 Gepost op: 29 mei 2006, 13:18:58
Hier nog een foto die is gemaakt door mijn zus in Helsinki

Helsinki in Turkije ???
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #717 Gepost op: 29 mei 2006, 13:40:20
Helsinki in Turkije ???

tja...ik weet t niet..ken geen turks en ken geen fins.Weet alleen dat mijn zus de foto heeft gemaakt...en ga er niet vanuit dat ze liegt  >:(


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #718 Gepost op: 29 mei 2006, 15:09:27
tja...ik weet t niet..ken geen turks en ken geen fins.Weet alleen dat mijn zus de foto heeft gemaakt...en ga er niet vanuit dat ze liegt  >:(

Lijkt er heel erg op dat het een Turkse ambulance is... Een halve rode maan als symbool zal je niet snel zien in Finland... Of deze ambu moet een flink reisje hebben gemaakt  ;D ;D ;D


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #719 Gepost op: 30 mei 2006, 00:48:33
Lijkt er heel erg op dat het een Turkse ambulance is... Een halve rode maan als symbool zal je niet snel zien in Finland... Of deze ambu moet een flink reisje hebben gemaakt  ;D ;D ;D

tja..dayt zou kunnen...je ziet ook nederlandse ambulances in belgie en duitse ambulances in nederland en nederlandse ambulances in afrika...dus ik weet t ook niet. Ik vertrouw volledig op mijn zus!!