Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 493146 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1680 Gepost op: 24 juli 2007, 19:41:28
Politie busje uit rotterdam rijnmond,



Mischien rare vraag maar waarom heeft deze geen oranje striping zoals de andere voertuigen, :-[

greetz roy


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1681 Gepost op: 24 juli 2007, 19:49:07
Omdat hij waarschijnlijk van de Grensbewaking van de Zeehavenpolitie is en zij niet alle politie politiebevoegdheden hebben dacht ik...


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1682 Gepost op: 24 juli 2007, 19:51:29
Omdat hij waarschijnlijk van de Grensbewaking van de Zeehavenpolitie is en zij niet alle politie politiebevoegdheden hebben dacht ik...

Danku  ;)


peteroff

  • Gast
Reactie #1683 Gepost op: 24 juli 2007, 19:52:16
Hier in de regio (Noord en Oost Gelderland) zijn ze met deze striping ook in gebruik voor de politie-surveillanten (zegmaar de stadswachten) en inbraakpreventieteams. Milieupolitie geloof ik ook.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1684 Gepost op: 24 juli 2007, 20:01:40
Hier in de regio (Noord en Oost Gelderland) zijn ze met deze striping ook in gebruik voor de politie-surveillanten (zegmaar de stadswachten) en inbraakpreventieteams. Milieupolitie geloof ik ook.

Surveillanten en stadswachten, dat is toch nog wel even een verschil hoor  ::)

Zoals er al aangegeven is, zijn het de niet prioritaire voertuigen (geschikt voor de DHV / Noodhulp) die uitgerust zijn met alleen de blauwe streepjes.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1685 Gepost op: 24 juli 2007, 21:47:01
DA-CD brandweer Zeist :)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!




Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1687 Gepost op: 24 juli 2007, 22:43:29
En om het af te maken: die VW Transporter is een klussenbus van een district (uit mijn hoofd gezegd hebben de districten Waterweg Noord, Centrum en De Noordhoek er één), de Zeehavenpolitie heeft een oude verlengde Transporter met 2 pitten op het dak.
greetz,  Enrique


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1688 Gepost op: 24 juli 2007, 22:49:17
En om het af te maken: die VW Transporter is een klussenbus van een district (uit mijn hoofd gezegd hebben de districten Waterweg Noord, Centrum en De Noordhoek er één), de Zeehavenpolitie heeft een oude verlengde Transporter met 2 pitten op het dak.

Kan kloppen want hij is in vlaardingen genomen (district waterweg)

greetz roy


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #1689 Gepost op: 24 juli 2007, 22:56:03
En om het af te maken: die VW Transporter is een klussenbus van een district (uit mijn hoofd gezegd hebben de districten Waterweg Noord, Centrum en De Noordhoek er één), de Zeehavenpolitie heeft een oude verlengde Transporter met 2 pitten op het dak.

Enrique, weet jij waar die van distr. 9 is gebleven, VW Transport pick-up ?