P2000 monitors

Auteur Topic: P2000 monitors  (gelezen 239307 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #120 Gepost op: 12 juli 2010, 16:12:02
En waar vind ik de juiste dan?

Danny

• Senior gebruiker
  • Waalwijk (Midden- en West Brabant)
    • www.dannyijpelaar.com
Reactie #121 Gepost op: 12 juli 2010, 16:12:40

Een voorbeeld van een (betere) monitor is:
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #122 Gepost op: 12 juli 2010, 16:13:06

De juiste bestaat niet, er bestaan alleen "foute" monitoren :

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,39827.0.html

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #123 Gepost op: 12 juli 2010, 16:16:21
De juiste bestaat niet, er bestaan alleen "foute" monitoren :

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,39827.0.html
Lekker duidelijk. Ik hou het voortaan wel bij plaatjes..  :P

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #124 Gepost op: 12 juli 2010, 20:16:58
Sowieso een foute monitor, want ik zie er geen capcode bij staan...
Capcodes kan je aan en uit zetten bij deze monitor (onder instellingen).
Verder is het een goede monitor die -anders als de huismonitor- verschillende disciplines tegelijk kan laten zien.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen ;-)

Dokterswacht

• fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
Reactie #125 Gepost op: 13 juli 2010, 00:00:37
Capcodes kan je aan en uit zetten bij deze monitor (onder instellingen).
Verder is het een goede monitor die -anders als de huismonitor- verschillende disciplines tegelijk kan laten zien.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen ;-)

Ben ook niet kapot van de huismonitor. Mis ook de verschillende diciplines en de mogelijkheid om meer regio's tegelijk te kunnen bekijken.
Dat is ook de reden dat ik hiewr geen alarmeringen post, ik gebruik (en blijf die ook gebruiken) een "niet goedgekeurde" monitor  ;) Ik wacht evt wel tot de betreffende melding door iemand is geplaatst  :P

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #126 Gepost op: 13 juli 2010, 00:11:33
Ben ook niet kapot van de huismonitor. Mis ook de verschillende diciplines en de mogelijkheid om meer regio's tegelijk te kunnen bekijken.
Dat is ook de reden dat ik hiewr geen alarmeringen post, ik gebruik (en blijf die ook gebruiken) een "niet goedgekeurde" monitor  ;) Ik wacht evt wel tot de betreffende melding door iemand is geplaatst  :P

Het gaat niet over wel/niet goed gekeurd maar om de leesbaarheid van een gekopieerde en geplakte meldingen. Je kan dit terug lezen in de handleiding van dit board.

Ik ben dus blij dat je geen onleesbare meldingen plaatst... Scheelt ons weer werk van verwijderen... Maar je zou ook zo sociaal kunnen zijn om of je berichten om te bouwen naar een leesbaar iets of een monitor op te zoeken die wel voldoet aan je voorkeuren en die ook geplakt nog goed leesbaar is... Jij blij en de rest van de leden blij... Hoef je ook niet zo anti-sociaal over te komen door andere leden 'het werk' te laten doen

Palmpie
mod

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #127 Gepost op: 13 juli 2010, 00:36:25
Het gaat niet over wel/niet goed gekeurd maar om de leesbaarheid van een gekopieerde en geplakte meldingen. Je kan dit terug lezen in de handleiding van dit board.

Ik ben dus blij dat je geen onleesbare meldingen plaatst... Scheelt ons weer werk van verwijderen... Maar je zou ook zo sociaal kunnen zijn om of je berichten om te bouwen naar een leesbaar iets of een monitor op te zoeken die wel voldoet aan je voorkeuren en die ook geplakt nog goed leesbaar is... Jij blij en de rest van de leden blij... Hoef je ook niet zo anti-sociaal over te komen door andere leden 'het werk' te laten doen

Palmpie
mod

Anti-sociaal? En wat zijn dan die mensen die het forum volplempen met meldingen en een ander de informatie er bij laten zoeken? Kom even zeg, dit is toch echt een verkeerde toon.

Bovendien zie ik van de huismonitor veel berichten die niet gesorteerd zijn op datum/tijd. Is dat leesbaar?

(De enkele keer dat ik P2000-meldingen plaats haal ik ze uit de log van mijn eigen ontvanger. Die staan automatisch gesorteerd)

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #128 Gepost op: 13 juli 2010, 01:09:06
Anti-sociaal? En wat zijn dan die mensen die het forum volplempen met meldingen en een ander de informatie er bij laten zoeken? Kom even zeg, dit is toch echt een verkeerde toon.

Je bent nogal aan het schoppen de laatste tijd, wat is er toch voorgevallen?

Bovendien zie ik van de huismonitor veel berichten die niet gesorteerd zijn op datum/tijd. Is dat leesbaar?

Wat versta je onder "niet gesorteerd"? Omgekeerde volgorde? Dat is ook een vorm van sorteren. Zelf betreur ik dat overigens ook hoor, maar de volgorde is in dit geval van ondergeschikt belang aan de leesbaarheid. Je kunt wel alles dicht gaan timmeren met regels, maar de lol gaat er op die manier ook vanaf. De regels zijn op dit punt duidelijk, lijkt me...

(De enkele keer dat ik P2000-meldingen plaats haal ik ze uit de log van mijn eigen ontvanger. Die staan automatisch gesorteerd)

Hier idem. Daar maken helaas maar te weinig mensen gebruik van, kleine moeite en een bijzonder groot plezier. Ook die berichten voldoen aan het wenselijke formaat.

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #129 Gepost op: 13 juli 2010, 01:14:46
Je bent nogal aan het schoppen de laatste tijd, wat is er toch voorgevallen?
Niets, behalve redelijk ongenuanceerde uitlatingen van moderators.

Wat versta je onder "niet gesorteerd"? Omgekeerde volgorde? Dat is ook een vorm van sorteren. Zelf betreur ik dat overigens ook hoor, maar de volgorde is in dit geval van ondergeschikt belang aan de leesbaarheid. Je kunt wel alles dicht gaan timmeren met regels, maar de lol gaat er op die manier ook vanaf. De regels zijn op dit punt duidelijk, lijkt me...
Nee, echt ongesorteerd. Als je de regels volgt dan zie je de tijd soms op en neer gaan.
Dit komt mede omdat de huismonitor niet de verschillende disciplines op éém scherm kan laten zien.

Hier idem. Daar maken helaas maar te weinig mensen gebruik van, kleine moeite en een bijzonder groot plezier. Ook die berichten voldoen aan het wenselijke formaat.
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens ;-)