Op mijn vraag welke monitor ik dan wél iets mag plaatsen had ik toch wel een iets socialer antwoord verwacht waar ik direct wat aan had. Ik ben (volgens eigen zeggen) toch geen hond? Je kunt elkaar best een beetje op weg helpen zonder "copy-paste" en zoek het maar uit....
Sorry hoor, maar ik zeg alleen wat wel en niet kan en dat staat duidelijk beschreven in de handleiding. Zelf gebruik ik NOOIT monitoren, dus ik kan die vraag niet eens beantwoorden. Met bijzonder simpele middelen (die soms een paar centen kosten, maar daar zal het probleem wel zitten) kun je de berichten zelf ontvangen, zonder afhankelijk te zijn van monitoren en eventuele vreemde, ongewenste opmaak. Dat doe ik dan ook, het meest gebruikte programma voor dat doel komt immers bij mij vandaan, dus zou het vreemd zijn als ik het zelf niet zou gebruiken. Daarnaast ben ik nooit een voorstander geweest van dat online gebeuren, aangezien het heel veel verziekt heeft (ingekorte berichten, wegblijven van P2000 door bepaalde gebruikers), maar dat alles is in de loop der jaren uitvoerig besproken hier en daar.
Bovendien geven we alle vrijheid. We kunnen wel voorbeelden gaan geven, maar zoals wel vaker gezegd gaat het niet om het noemen van goede monitoren, maar om foute monitoren (ja Ko, dat ligt toch wat lekkerder in de mond dan "monitoren met foute opmaak", want wat is er dan wel goed vanuit het perspectief van het gebruik op dit forum?). Als we duidelijk maken wat niet gewenst is, dan ben je volledig vrij om een monitor te kiezen die wel aan de voorwaardes voldoet. Google kan daar veel meer antwoord op geven dan ik, dat is dan ook de meest logische reden dat ik er geen antwoord op geef.