P2000 monitors

Auteur Topic: P2000 monitors  (gelezen 238684 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #150 Gepost op: 8 oktober 2010, 17:45:01
Misschien (en hoogstwaarschijnlijk) heeft het ermee te maken dat IJsselland naar de MON is gegaan en zodoende nieuwe capcodes hebben, die vast nog niet aangepast zullen zijn bij de betreffende site. Op de 'huismonitor' doet 'ie het wel gewoon :)

Inderdaad, die tijden waren mij niet opgevallen, de meldingen van IJsselland hebben in elk geval geen dag stil gestaan ;)

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #151 Gepost op: 8 oktober 2010, 18:31:26
Ik gebruik zelf 112meldingen.nl, hier heb ik G&V en IJsseland standaard ingesteld. Echter van die laatste krijg ik al enige tijd geen meldingen meer door, zo lijkt het. Ligt dit aan aan de monitor? Of heeft regio IJsseland iets veranderd in de manier van melden. Geen P2000 meer, maar bijvoorbeeld alleen C2000.

Heeft iemand enig idee of regio IJsseland iets aan de alarmeringen heeft veranderd?

@ Ni3k Die monitor ziet er gelikt uit, maar ik zal de instellingen wel verkeerd hebben, want ik snap er nog niet zoveel van :s. Wie heeft er antwoorden en suggesties.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Reactie #152 Gepost op: 8 oktober 2010, 18:36:49
Je hebt je antwoord al gehad in het vorige topic waar je de vraag stelde..

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,8035.msg809168.html#msg809168

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #153 Gepost op: 8 oktober 2010, 19:03:54
Je hebt je antwoord al gehad in het vorige topic waar je de vraag stelde..

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,8035.msg809168.html#msg809168

excuses voor de dubbele posting, ik was even van mening dat die mislukt was en dacht deze in hetzelfde topic opnieuw te zetten.  998765

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 8 oktober 2010, 19:06:39
Maar zie je op je eigen monitor tussen 3 oktober en nu ook geen meldingen meer in IJsselland of ligt dit aan de betreffende monitor? Het zelfde geld voor:

Nu is natuurlijk wel de vraag waar de betreffende kazerne ligt...  ::) 8)

Ik denk idd dat het te maken zal hebben met de overgang naar MON, ik zal een andere monitor gaan zoeken die de meldingen wel weer geeft.

Laat ik zo zeggen dat ik de toren van de kazerne kan zien vanuit mijn woonkamer ( op enige afstand dan.)

Jort

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #155 Gepost op: 8 oktober 2010, 21:12:15
Zet 112meldingen maar is op regio Noord en Oost Gelderland. Want de monitocode Mon is namelijk de oude van nog.
Doe jij maar normaal, ik doe al gek genoeg!!!

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #156 Gepost op: 8 oktober 2010, 22:14:01
Zet 112meldingen maar is op regio Noord en Oost Gelderland. Want de monitocode Mon is namelijk de oude van nog.

Toch vreemd, want dat zou betekenen dat er geen meldingen doorkomen zonder monitorcode?

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #157 Gepost op: 15 oktober 2010, 21:26:39
Inderdaad via MON krijg ik ook Deventer weer in het vizier, maar ook een heleboel wat ik niet wil. Heb de beheerder van 112meldingen.nl gemaild, maar nog geen reactie gehad.

De huismonitor begrijp ik verkeerd of doet niet wat ik verwacht, dus nu zoek ik een vergelijkbare monitor die ijsseland weergeeft. Wie heeft er tips?

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 15 oktober 2010, 23:13:58
Je kan ook zelf gaan monitoren ;)

http://www.gsm-antennes.nl/PDW

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #159 Gepost op: 16 oktober 2010, 21:00:21
Zo handig ben ik nu ook weer niet met computers  :|

Wat ik makkelijk vond aan 112meldingen.nl is dat je veel keuze mogelijkheden had. Regio's aanvinken, hulpdiensten aanvinken etc. Dat mis ik aan de huismonitor, of ik snap hem niet goed  e050.

Hopelijk kan ik snel mijn vertrouwde monitor weer gebruiken.

PS. weet iemand of Groningen op P2000 zit met de ambulances of deze intentie heeft in de toekomst?