Als er niemand reageerd, ga ik maar gewoon door................
Op de onderstaande vraag heb ik nog geen 1 antwoord gezien:
41.650 slachtoffers hebben niks eraan overgehouden m.u.v. "de schrik" uiteraard.
600 Slachtoffers die net uit de Arena zijn gekomen hebben schaafwonden, wat sneetjes en dat soort dingen deze worden verzorgd dus T2 en T3 slachtoffers.
Deze personen worden gezorgd, dus hier hoeft niet meer aan gedacht te worden.Ik wil graag weten wat jullie met deze slachtoffers willen doen:289 T1: levensbedreigd, snel te redden
57 T4: levensbedreigd, weinig overlevingskans
Inmiddels zijn er 45 Ambulance's Tp, 1 MMT, 3x SIGMA, 3x AMBU Team, al deze eenheden muv de ambulances staan in de Heineken Hal. De Ambulances staan voor de hoofdingang van de Arena. Er zijn nu berichten verspreid naar ALLE CPA's in Nederland om extra/vrije ambulance's te sturen. In totaal door heel Nederland komen er nog eens 35 Ambulance's deze kant op(enige aanrijtijd nodig uiteraard) en komen er 2 SIGMA Teams uit Zuid-Holland, en 2 Ambu-Teams uit Flevoland. Er zijn uit Duitsland 2 "Medicopter" teams onderweg om te helpen bij vervoer naar de ziekenhuizen.
Alle ziekenhuizen/brandwondencentra in geheel nederland zijn ingelicht over de mogelijke komst van slachtoffers.
De Persvoorlichting en andere diensten naast de HV'ers zijn allemaal ingelicht/TP en is geregeld. Het is nu alleen gericht op die slachtoffers.
Succes!
Dus vertel, wat je ga je doen