Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1291592 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1270 Gepost op: 31 maart 2007, 16:20:23
noodhulp veenendaal rijdt daar idd ook al mee rond
alleen vreemd dat er op deze gewoon een edge 9000 op zit in plaats van de led versie ???

Waarom overal nieuwe balken opzetten als de oude nog goed zijn? Die lichtbalken kosten genoeg!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Alex

• Forum gebruiker
Reactie #1271 Gepost op: 31 maart 2007, 16:44:15
Dit zijn nieuwe balken, die ook voorzien zijn van oranje led-flitsers aan de achterkant. Bij sommige voertuigen zit een kastje opgebouwd voor het Opticon-systeem. Hiermee gaan de verkeerslichten op groen als blauw-blauw aan staat. Deze zit in dat geval in het vakje van de schijnwerper aan de voorzijde. (bij de 4.16 niet) Waarom er in Eemland-Zuid gekozen is voor de stroboscoopversie ipv de led...  :-[ geen idee... Voor zover ik weet gaan alle andere districten over op led. Vind stroboscoop persoonlijk wel beter opvallen dan de led, met name bij veel zonlicht.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1272 Gepost op: 31 maart 2007, 16:46:23
Dit zijn nieuwe balken, die ook voorzien zijn van oranje led-flitsers aan de achterkant.

De balk die op de vorige pagina staat is een oude balk! Geen nieuwe  ;) In dit model zitten ook geen oranje flitsers achterin!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Alex

• Forum gebruiker
Reactie #1273 Gepost op: 31 maart 2007, 16:52:28
De balk die op de vorige pagina staat is een oude balk! Geen nieuwe  ;) In dit model zitten ook geen oranje flitsers achterin!

Dat is raar, want volgens mij moeten alle nieuwe voertuigen hiervan voorzien zijn. Dat zijn nieuwe richtlijnen. Heb de 4.16 nog niet 'in het wild' gezien, maar alle andere Focus-stations van EZ hebben wel balken met stroboscoop én oranje leds aan de achterkant. Misschien dat die led's in bestaande balken kunnen worden ingebouwd?

-:Rein:-

• Gast
Reactie #1274 Gepost op: 31 maart 2007, 22:53:41
Nee de brancherichtlijn adviseert het Alex, het is en blijft een richtlijn en een advies.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #1275 Gepost op: 5 april 2007, 00:35:01
Even terug komend op de Rai en de KLPD... Ik heb al foto's gezien en daar stond 1 V70 op met pitje en geen led balk...
Geen V50 ontdekt.
Jammer!  :-[
Heb vanavond foto's gezien op intranet van de autorai waar nu wel een Volvo V50 stond. Beetje jammer weer dat hij er afgelopen maandag nog niet stond aangezien ik toen een bezoekje had gebracht daar. Hij blijkt nu bij de Volvo-stand te staan. Eigenlijk is het niet veel bijzonders hoor, gewoon een Volvo met politiestriping en een grote (vista?) balk erop. Hij is overigens van Flevoland.

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #1276 Gepost op: 5 april 2007, 22:14:40
Hier een Opel Zafira van de Politie Fryslan, leuke wagentjes.

FirePol

• Senior gebruiker
Reactie #1277 Gepost op: 5 april 2007, 22:20:24
Super plaat martijn

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #1278 Gepost op: 5 april 2007, 22:25:47
danku, ik heb er nog veel meer van deze wagen, zal eens kijken of ik er een mooi online fotoboek van kan maken ;D

Ferrari_F50

• Gast
Reactie #1279 Gepost op: 5 april 2007, 22:38:11
danku, ik heb er nog veel meer van deze wagen, zal eens kijken of ik er een mooi online fotoboek van kan maken ;D

Martijn; Dat noem ik nou PRACHTPLATEN :o