Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1285900 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1860 Gepost op: 31 december 2008, 08:11:53
Gokje: sinds de Chevrolet C10 zitten de stopborden al óp het voertuig i.p.v. achter de ruiten. Aan de voorzijde zijn ze tegenwoordig weggewerkt in de grille ivm aansprakelijkheidskwesties bij aanrijdingen met personen. Aan de achterzijde heb je dat probleem niet, dus "we doen het al 100 jaar zo en het werkt goed" blijft men het zo doen denk ik.
greetz,  Enrique


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #1861 Gepost op: 31 december 2008, 11:24:28
Dank voor de reactie. Dus toch alles van Honac ;)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #1862 Gepost op: 31 december 2008, 12:57:12
Mogelijk omdat dit niet de stopborden "van Honac" zijn? Gezien de hoorn van de sirene is het ook niet meer de gebruikelijke "oude Honac-tweetoon". Kan iemand die daar meer verstand van heeft dit bevestigen of ontkrachten..??

Soort speaker zegt niets over wat voor soort 2-toon eruit komt. Wat trouwens wel een goeie ontwikkeling is dat men afscheid heeft genomen van de eerste generaties compacte speakers voor achter de grill, bij Honac werd meestal de Whelen SA-314 toegepast en bij TM-CS de Dynamax van Federal signal.

Zo zie je dat TM-CS de TS100 weer toepast en dat HONAC ook weer gebruik maakt van een driver met hoorntje indien dit mogelijk is, goeie ontwikkeling !!!



Ron-Almere

  • Gast
Reactie #1863 Gepost op: 31 december 2008, 14:12:52
Aan de achterzijde heb je dat probleem niet, dus "we doen het al 100 jaar zo en het werkt goed" blijft men het zo doen denk ik.

Ik vind de Amsterdamse oplossing toch iets netter, gewoon aan de binnenkant van het achterraam bij de T5.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1864 Gepost op: 31 december 2008, 14:19:39
Ik vind de Amsterdamse oplossing toch iets netter, gewoon aan de binnenkant van het achterraam bij de T5.

Eens, maar wij Rotterdammers staan niet bekend om ons gevoel voor mode/uiterlijke schoonheid etc.... ;)
greetz,  Enrique


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #1865 Gepost op: 31 december 2008, 15:48:58
Eens, maar wij Rotterdammers staan niet bekend om ons gevoel voor mode/uiterlijke schoonheid etc.... ;)

Tja 010 he ;) :-X


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #1866 Gepost op: 31 december 2008, 19:39:05
Hallo, als eerste stel ik me ff voor. Heet Brian, ben 15 jaar oud woon in Zaanstreek Waterland.
Mijn vader is werkzaam als, technisch Monteur bij de politie Amsterdam-Amstelland. Op de garage aan de James Wattstraat. Vandaag ben ik met hem meegeweest, houd zelf erg veel van politiewagens en brandweer et cetra. Er is wel wat leuks, voor spotters van de politie amsterdam. Er rijd een Gofl 5 rond, wagenparknummer 8221, die wordt gebruikt als testwagen. Word oa gewerkt met nieuwe videoapparatuur voor kentekens etc. D'r zit Mobipol op, blauwlicht etc. Voorderest geen mobilofoons.. Verder ook nog gereden met de Volvo 7217, of tewel wagen 34. Echt een prachtwagen, lekker spelen met die zwaailichten enz ;D Helemaal tegek. Is gelijk me lievelingswagen :P
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #1867 Gepost op: 31 december 2008, 20:00:49
Heb je ook nog wat fototjes gemaak?? Ben wel benieuwd ;)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #1868 Gepost op: 31 december 2008, 20:30:52
Met me mobiel, maar daar zit geen Microsd of USB op, is n Sony Erricson T303
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #1869 Gepost op: 1 januari 2009, 01:07:25
Beste Brain. de enige voertuigen waar in Amsterdam nog mobi's in zitten zijn de grote DEO voertuigen, kraan, me en waterwerpers. In alle overige voertuigen zit tussen de voorstoelen of op het dashboard een nokiacarkit voor de porto.