0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Misschien is dit voertuig voorzien van verzwaarde vering ofzo... Of hebben ze voor 4Motion gekozen?
Had ik het toch goed gezien!Ik had in G&V nog nooit een Touran gezien, alleen de oude Opel's en Volvo's, nu dus ook over op de Touran!
Merk & type: Volvo V50 2.0Byzonderheden: Nieuwe signalering, echter maar 1 rij blauwe led's en geen groen aanwezig (of op een buitengewone lokatie).
Ik zag laatst toen onze dakset (Volvo in FL) wat sluiting veroorzaakt en daardoor alles wat kon branden, ging branden, dat er groene (volgens mij LED)lampen in de dakset zitten: in de onderste (doorzichtige) rij waar ook het amber in zit.Mbt de Gooise Opel Vectra: vorige week is er nog een frontaal op een verdachte gereden op de A6 bij Almere (zie omroepflevoland.nl)... Kan mij haast niet voorstellen dat deze auto toen niet dienst deed als noodhulp, maar zeker weten doe ik het niet Aanvulling: Wat opvalt bij de Flevolandse en Gooise voertuigen is dat deze nog zijn uitgerust met een lange ijzeren spriet (antenne) op het dak tbv van de mobilofoon (verbeterde ontvangst). Ik zie ze bijna nergens anders meer
Dienst: Regiopolitie DrentheBureau: ?Soort voertuig: NoodhulpMerk & type: Volkswagen TouranByzonderheden: Staan nog bij Honac Apeldoorn