Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1304430 keer)

0 gebruikers (en 35 gasten bekijken dit topic.

lc martin

• Forum gebruiker
Reactie #2940 Gepost op: 14 december 2010, 17:23:07
Die nieuwe Touran+Passat zien er inderdaad strak uit zelfs met de Freedom erop kan ik wel aan wennen,ze moeten wel van de Barclay af,weet iemand al wat het qua luchtweerstand doet zonder de Barclaybak?

Carv

• Senior gebruiker
Reactie #2941 Gepost op: 14 december 2010, 20:52:46
Nieuwe / Andere 31.02

http://i404.photobucket.com/albums/pp121/Jerommeke88/2-111.jpg

Kenteken: 38-GLV-8

Inderdaad andere 3102 ivm een teveel aan kilometers in een (te) korte tijd. De 95GPD6 had al over de 110.000 km gelopen en is gewisseld met de 38GLV8 (uit Leiden) welke nog geen 60.000 km had gelopen.

Zo vinden er overigens wel meer ruilingen plaats binnen Hollands Midden.

lc martin

• Forum gebruiker
Reactie #2942 Gepost op: 15 december 2010, 16:11:16
Vanmorgen weer langs bureau Woerden gelopen en zag tot mijn verbazing dat er een splinternieuwe Touran op de binnenplaats stond kan het mis hebben het was immers nog vroeg,maar aan het achterzijraam leek het toch verdomd veel op een Touran facelift,ben nog omgelopen maar stond met zijn neus naar voren kon zijn kont niet zien,denk dat ik nog maar eens langsga of kan iemand bevestigen dat Woerden een fa celift heeft ontvangen?

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #2943 Gepost op: 15 december 2010, 17:25:24
Inderdaad andere 3102 ivm een teveel aan kilometers in een (te) korte tijd. De 95GPD6 had al over de 110.000 km gelopen en is gewisseld met de 38GLV8 (uit Leiden) welke nog geen 60.000 km had gelopen.

Zo vinden er overigens wel meer ruilingen plaats binnen Hollands Midden.

Dit ken ik niet vanuit Groningen.
Gaan noodhulp voertuigen er uit op km stand in Hollands Midden?
Bij ons in Groningen gaat het op leeftijd, en dat is 2 jaar voor de noodhulp voertuigen.
Het eerste voertuig van een basis eenheid maakt zeker in de buiten gebieden zo 100.000 km per jaar...
In de stad is het natuurlijk minder maar ruilen van voertuigen doet men niet...

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #2944 Gepost op: 15 december 2010, 21:41:18
Vanmorgen weer langs bureau Woerden gelopen en zag tot mijn verbazing dat er een splinternieuwe Touran op de binnenplaats stond kan het mis hebben het was immers nog vroeg,maar aan het achterzijraam leek het toch verdomd veel op een Touran facelift,ben nog omgelopen maar stond met zijn neus naar voren kon zijn kont niet zien,denk dat ik nog maar eens langsga of kan iemand bevestigen dat Woerden een fa celift heeft ontvangen?

Hmm...nog niet dat ik weet. Kom ik nog op terug.

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #2945 Gepost op: 15 december 2010, 22:06:30

Dienst: Regiopolitie Midden en West Brabant
District: Breda
Soort voertuig: noodhulp
Wagenparknummer: 03.03
Merk & type: VW Transporter T5
Kenteken: 18-LPZ-2
Byzonderheden:

District: Bergen op Zoom
Wagenparknummer: 01.05
Kenteken: 38-GTD-2
Byzonderheden:

District: Oosterhout
Wagenparknummer: 04.07
Kenteken: 53-LPX-5
Byzonderheden:

mrveurope

• HV geïnteresseerde systeembeheerder ICT
  • Forum gebruiker
Reactie #2946 Gepost op: 15 december 2010, 22:16:22
Zuid Holland Zuid heeft er een stuk of 4 gekregen afgelopen week weet ik.

fototje gemaakt onlangs bij Honac Apeldoorn, helaas geen goede foto's.

Toevallig op joetube gevonden:

wilchem calamiteitenscherm

Filmpje van: WilchemBV

Carv

• Senior gebruiker
Reactie #2947 Gepost op: 15 december 2010, 22:35:57
Dit ken ik niet vanuit Groningen.
Gaan noodhulp voertuigen er uit op km stand in Hollands Midden?
Bij ons in Groningen gaat het op leeftijd, en dat is 2 jaar voor de noodhulp voertuigen.
Het eerste voertuig van een basis eenheid maakt zeker in de buiten gebieden zo 100.000 km per jaar...
In de stad is het natuurlijk minder maar ruilen van voertuigen doet men niet...

De noodhulp voertuigen gaan of met 150.000 km eruit of met de leeftijd van 3 jaar. Bussen en andere voertuigen (onopvallend en ondersteunend) gaan er met 6 jaren uit. Althans zo hoort het te gaan. Vandaar ook de wisselingen om de kilometers een beetje gelijk te houden. Niet dat een buitengebied auto al met 2 jaar op de 150.000 zit en een auto uit de stad nog maar net op de 50.000.

Overigens waren er door het te lang wachten op de vorige aanbesteding een hoop voertuigen over de leeftijd en km stand heen. Hierdoor stonden er een hoop oude vectra`s om de haverklap bij de dealer.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #2948 Gepost op: 16 december 2010, 05:16:54
Ze hebben wel een wat stoerder uiterlijk tov de "oudere-versie" Touran  :)

Een sidebar.. sort of, aan de achterkant :) Apart! Verder lijken de achterlichten wat op een Galaxy (yuk)

Zie ook dat er 3 verschillende onderbakken onder de lichtbalken zitten,weet iemand toevallig of NOG ook overgaat op de Whelen Freedom in 2011 als de nieuwe aanbesteding ingaat.Ik vermoed zelf van wel zonde! wordt echt saai in politieland. :'(

Ik ga er van uit van wel, want alle voertuigen worden door PON geleverd, dus HONAC opbouw, dus Whelen Freedom's!

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #2949 Gepost op: 16 december 2010, 11:32:06

Opvallend dat ze op de 'telefoonsticker' alleen 112 hebben staan. Meestal zie je dat er ook nog 0900-8844 op staat.