Geinig, ik heb geen idee of dat bij ons ook zo werkt.. In ieder geval is het zo dat uitgegeven meldingen niet in de navigatie belanden wat er in veel regio's wel gebeurd. Dat kan komen omdat de meldkamer deze niet doorstuurt voor zover ik weet. Een enkele centralist stuurt het nummer van de melder naar je porto maar de rest tettert het gewoon over de ether. Ik denk dat hetzelfde geldt voor de meldingen. Nu is het gewoon op je plaatselijke kennis het voertuig sturen en dan hopen dat je collega het adres een beetje snel in de navigatie heeft staan.
Bij ons staat in ieder geval alles gekoppeld: je logt je in met je mob, wij verschijnen in het beeld van de meldkamer (ook op kaart) en als er een melding komt, dan worden wij 'gekoppeld' waarna de melding met alle benodigde gegevens (GMS-output, incl. melder-gegevens) in ons schermpje staat. Een klik op 'navigatie' en de route verschijnt ook in beeld
Sterker nog: als wij binnen een straal van 150 m van het opgegeven adres komen, status't het systeem ons automatisch 'ter plaatse' en hoeven wij dat niet mondeling te doen (ondanks dat melden we ons mondeling vaak alsnog t.p. met een korte sitrap, maar goed, het scheelt weer statussen in de meldkamer).