0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.
Zowel de amber als de blauwe bumperflitser in de achterbumper bij de nieuwe T5's facelift DHV-voertuigen flitsen inderdaad uitsluitend als de achterklep geopend is.
Rond 1:19 zie je amber flitsers die hoger zitten en aangaan als de klep open is, is dit normaal?
Het heeft even geduurd en na een tijdje zoeken éindelijk gevonden.Dienst: Regiopolitie Amsterdam-AmstellandBureau: Harriet Freezerstraat (wijkteam Ganzenhoef)Soort voertuig: NoodhulpWagenparknummer: 9214Merk & type: VW Golf5Byzonderheden: De enige VW Golf5 in het Amsterdamse met een Whelen LFL led balk op het dak
Soort voertuig: DHVMerk voertuig: Volkswagen TransporterWagenparknummer: 1744District: NoordRegio: Rotterdam-RijnmondBijzonderheden:
Ik wil niet heel vervelend doen maar die DHV 1744 staat al 6 keer in dit topic waarvan die 5 keer is geplaatst door dezelfde persoon En dan heb ik nog niet naar die andere Rotterdamse wagens gekeken hoevaak die erin staan.Ik vraag me af wat de meerwaarde daarvan is ?? Dit vind ik persoonlijk zeer irritand!! Ik heb nu meer het idee dat dit topic door sommige mensen als portofolio wordt gebruikt
Je bent wel de eerste op dit forum die in elk topic bijhoudt hoevaak een bepaald (niet speciaal) voertuig langs komt. De eerst volgende / laatste (hoe wil je het zien) staat op pagina 149, toch ongeveer 100 berichten terug.Persoonlijk vind ik de 1744 zeer aantrekkelijk om naar te kijken, en hoop ik dat van dit voertuig wat vaker langskomt in dit topic...