Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1265370 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #3270 Gepost op: 15 augustus 2011, 17:14:11
Tevens zijn veel wagens nog besteld voor de LAPV, tenminste zover ik weet is dit bij NOG wel het geval geweest.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #3271 Gepost op: 15 augustus 2011, 19:23:11
Kan iemand mij vertellen hoe het nu precies zit met het (voertuigen uniform verhaal)dus politievoertuigen met dezelfde lichtbalk.Zie overal Touran facelift, maar de regio's die met geen honac/whelen rijden hebben gewoon nog met Vistas of raydian gaan ze dit pas doen als de Nationale Politie gevormd gaat worden?Want we zijn onderhand 3 maanden verder en zie in Haaglanden nog geen Freedom.Het district waar ik woon heeft ook nog geen facelift Touran en de bolcamera's zijn ook verdwenen(Delft/Pijnacker-Nootdorp) Heb het vermoeden dat we de afdankers van de rest van de regio krijgen,Zoetermeer en zelfs rijswijk hebben al facelifts.Delft nog niet en zie zelfs Vista met de hele donkerblauwe lenzen.Zijn de regio's niet al door hun voorraad heen?
De cameravoertuigen rouleren binnen Haaglanden. Zo reden er bijvoorbeeld eerst enkele in Loosduinen, toen in Delft en PiNo. Nu vast weer elders.
greetz,  Enrique


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #3272 Gepost op: 15 augustus 2011, 19:25:50
De cameravoertuigen rouleren binnen Haaglanden. Zo reden er bijvoorbeeld eerst enkele in Loosduinen, toen in Delft en PiNo. Nu vast weer elders.

Er zijn wel een aantal cameravoertuigen ontdaan van de camera, Ik zag vorige weekop het H.B. een aantal van die voertuigen die eerst een camera hadden en nu niet meer  ;)
Met Vriendelijke Groet.....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #3273 Gepost op: 15 augustus 2011, 19:26:50
Er zijn wel een aantal cameravoertuigen ontdaan van de camera, Ik zag vorige weekop het H.B. een aantal van die voertuigen die eerst een camera hadden en nu niet meer  ;)
Kijk, dan is het rondje langs de bureaus kennelijk voltooid...  ;)
greetz,  Enrique


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #3274 Gepost op: 15 augustus 2011, 19:29:27
hahaha ja dat zal wel.

Was het niet zo dat alle delftse voertuigen met een camera reden ? of is die pilot al afgelopen?

Ik vraag me af wat er met die oude cameravoertuigen gaat gebeuren, zullen ze weer de noodhulp ingaan of zullen ze afgevoerd worden.
Met Vriendelijke Groet.....


lc martin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #3275 Gepost op: 17 augustus 2011, 16:51:23
Volgens mij was dat wel het geval,woonde op 300 meter van het bureau.Zag (4 maanden terug) tot mijn verbazing op de binnenplaats 5 Tourans met Bolcamera's.Ben een tijdje uit delft weggeweest en nu zie ik er geeneen meer.Wel Tourans (2 stuks) met zeer donkerblauwe lenzen=oud type.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #3276 Gepost op: 19 augustus 2011, 14:27:19
Zie ook dat er 3 verschillende onderbakken onder de lichtbalken zitten,weet iemand toevallig of NOG ook overgaat op de Whelen Freedom in 2011 als de nieuwe aanbesteding ingaat.Ik vermoed zelf van wel zonde! wordt echt saai in politieland. :'(
Bijna een jaar na de vraag eindelijk een antwoord, ja, NOG gaat over op de Freedom, bij Honac staan momenteel 3 nieuwe Tourans voor NOG, waarvan er 2 al een Whelen Freedom op het dak hebben, en de 3e nog niks heeft. Eindelijk overgestapt op de Freedom dus.  098uo


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #3277 Gepost op: 19 augustus 2011, 15:51:59
Bijna een jaar na de vraag eindelijk een antwoord, ja, NOG gaat over op de Freedom, bij Honac staan momenteel 3 nieuwe Tourans voor NOG, waarvan er 2 al een Whelen Freedom op het dak hebben, en de 3e nog niks heeft. Eindelijk overgestapt op de Freedom dus.  098uo

Deze bedoel je?:



Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #3278 Gepost op: 19 augustus 2011, 15:59:44
Deze bedoel je?:


Zou best kunnen dat het die 2 zijn, het waren in ieder geval de enigste nieuwe wagens die op de parkeerplaats stonden, verder stonden er nog een paar Tourans en T5jes aan de andere kant van het hek.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #3279 Gepost op: 20 augustus 2011, 20:48:18
Hierbij wat foto's van de Tourans voor Noord- en Oost-Gelderland;