0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.
De ambu's in A-A hadden een matrix in de grill die afwisselend AMBULANCE en SPOED lieten zien i.p.v. POLITIE en STOP.Dit als extra aanvulling van de OGS die de ambu voert.
Dienst: ~ Politie HaarlemRoepnummer: ~ 82.30Soort voertuig: ~ NoodhulpMerk en type: ~ Volkswagen TouranOverige bijzonderheden: ~Kenteken: ~ 23-KXR-6
De ambu's in A-A hadden een matrix in de grill die afwisselend AMBULANCE en SPOED lieten zien i.p.v. POLITIE en STOP.Dit als extra aanvulling van de OGS die de ambu voert.Enkel POLITIE aan de voorzijde is voor mij ook nieuw en kan me ook niet herinneren dat deze als vraag eerder is gesteld.Het klopt dat o.a. VROS auto's achter enkel POLITIE kunnen tonen zodat men weet dat het een politie auto betreftmeestal wordt dat ondersteund door blauw blauw mee te laten flitsen naast de matrix.
Ik zag gisteravond een Touran van een van de bureau's uit de binnenstad van Amsterdam welke bij een spoedrit alleen de tekst 'POLITIE' in spiegelschrift aan de voorzijde had branden in combinatie met blauw en OGS!? Had ik nog nooit eerder gezien...
Dienst: Regiopolitie Gelderland-ZuidBureau: TielSoort voertuig: NoodhulpWagenparknummer: -Merk & type: Volkswagen TouranKenteken: 31-NGS-2Byzonderheden: -
Wij hadden het ook bij een Touran vorige week. Bleek een storing te zijn... alleen het woord politie was ingeschakeld.Dit werkte met en zonder zwaailichten en sirene.Ook na parkeren en bedieningspaneel uit te schakelen bleef hij aan staan....