0 gebruikers (en 25 gasten bekijken dit topic.
Ondanks die geweldige landelijke aanbesteding zijn er geloof ik nog steeds honderdduizend uitvoeringen van dit glij-ijzer in omloop!
Lijkt me ook niet handig voor de kleinere collega. Volgens mij kan je er dan moeilijk overheen kijken, wat toch wel handig is als je rijden wilt.
Een voertuig in 27 uitvoeringen is al een hele verbetering tov 20 voertuigen in nog veel meer uitvoeringen.
De stoelen zijn goed in hoogte verstelbaar. Zelfs zonder een scherm op het dashboard moet ik soms de stoel eerst naar achterrijden voor ik kan gaan zitten. Anders kom ik er met mijn stelten gewoon niet in...
Geen ervaring met de V70 maar de laatste V50's zitten ook beter, en rijden ook beter
V50 kan ik niet inzitten. Veelste weinig ruimte voor mijn stelten en ik zit met mijn harses klem tegen het plafond.
dienst: Nederlandse politieregio: Noord NLbureau: ?soort voertuig: Noodhulpmerk: Volkswagen Tourankenteken: 1-KJF-90bijzonderheden: Net nieuw. Gespot bij de TT en afkomstig uit regio Groningen.foto is van CopVR3.