0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Rijdt de VOA van Groningen ook voor noodhulp?
Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: Hondenpolitie wagenmerk: Volkswagen TouranKenteken: 57-NRZ-4bijzonderheden: Extra zoeklamp op dak.Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: VOA wagenmerk: Mercedes VitoKenteken: 3-VLG-75bijzonderheden:Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: arestanten voertuigmerk: Volkswagen cadyKenteken: 1-VPT-22bijzonderheden: Sirene op het dak (?)Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: wijkauto merk: Volkswagen golf variantKenteken: 56-XBT-5bijzonderheden:Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: Hondewagenmerk: Volkswagen TouranKenteken: 46-NRT-3bijzonderheden: Zoeklamp op dak
Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: anpr voertuigmerk: Volkswagen cadyKenteken: 1-VPT-22bijzonderheden: Sirene op het dak (?) plaats voor 1 arrestant achterin
Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: Hondenpolitie wagenmerk: Volkswagen TouranKenteken: 57-NRZ-4bijzonderheden: Extra zoeklamp op dak.
Dienst: Politie Groningenbureau: Groningensoort voertuig: noodhulp Wijkautomerk: Volkswagen pasat Golf variantKenteken: 56-XBT-5bijzonderheden:
Die (sirene) op het dak van die Caddy lijkt mij meer een ANPR camera.
Is volgens mij een warmtebeeldcamera?
En ik mis een blur over de gezichten. Niet verplicht, wel gebruikelijk hier.
Waarom zou je dat willen dan? :|