Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1289956 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

FlyingDutchman

• HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
Reactie #4450 Gepost op: 5 augustus 2015, 15:36:15
@Edwinvw: Sssst!  :-X  998765  ;)

Line In lijkt mij in ieder geval de goede ingang voor mp3 en zo...

En als je nog een radio voor een enkelvoudige DIN-schacht over hebt en een figuurzaagje voor de blindplaat  98uiye
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #4451 Gepost op: 5 augustus 2015, 17:41:50
Maar we kunnen het toch gewoon streamen dus waarom al dat geknutsel.

ketlof

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #4452 Gepost op: 5 augustus 2015, 22:02:00
Ik heb in mijn eigen auto dezelfde Bury carkit. Ik kan via bluetooth audio afspelen vanaf mijn iPhone, niks kabeltje. Is weliswaar geen super stereo kwaliteit maar beter dan niks toch.

Als het inderdaad dezelfde is ga je naar Instellingen; Audio; Externe audio aan.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #4453 Gepost op: 5 augustus 2015, 23:55:57
Ik heb in mijn eigen auto dezelfde Bury carkit. Ik kan via bluetooth audio afspelen vanaf mijn iPhone, niks kabeltje. Is weliswaar geen super stereo kwaliteit maar beter dan niks toch.

Als het inderdaad dezelfde is ga je naar Instellingen; Audio; Externe audio aan.
Klopt deels. Bij sommige Bury's kan dit. Bij veel Bury's van de baas zit deze mogelijkheid er echter niet op...

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #4454 Gepost op: 6 augustus 2015, 07:27:11
en bij veel auto's zit er achter de blindplaat een navigatiesysteem en gaat dit dus niet op.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #4455 Gepost op: 6 augustus 2015, 10:11:12
@Edwinvw dat klopt!

Is natuurlijk alleen voor de systemen zonder navi op de blindplaat.
Rommelen aan apparatuur wordt niet gewaardeerd, ik zou dit zelf niet eens als rommelen willen kwalificeren. Het ziet er heel spannend uit al die kabels, maar het enige wat je doet is een stekker in de line in steken.... c'est ca. Je haalt niets weg, uit oid.

Iets met professionele ruimte, omdenken.. de hark voorbij idd  O0

Ohja bij ons werkt de bluetooth ook, maar dat is nogal een gedoe iedere keer een andere telefoon erop aansluiten. Bovendien vreet het batterij.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #4456 Gepost op: 6 augustus 2015, 12:20:07
Geen usb oplader in de auto? Zit bij ons in elke opvallende auto.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #4457 Gepost op: 6 augustus 2015, 14:31:17
Negatief. Die is bezet door de TomTom.

Overigens zal dit ook niet lang meer duren, binnen nu en 1 april moet ieder noodhulp voertuig voorzien zijn van een 'MoMo' of hoe die apparatuur ook heten mag.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

7131

• Senior gebruiker
Reactie #4458 Gepost op: 7 augustus 2015, 11:05:30
Met betrekking tot het eigenhandig doen van technische aanpassing(en) in/aan een DIENSTvoertuig:

Een ambtenaar kan wegens plichtsverzuim disciplinair worden gestraft. Van plichtsverzuim is sprake als een ambtenaar zich bij herhaling niet heeft gedragen zoals het een goed ambtenaar onder de gegeven omstandigheden betaamt. De definitie luidt in de meeste rechtspositieregelingen: het doen of nalaten van iets dat een goed ambtenaar in gelijke omstandigheden behoort na te laten of te doen. Anders dan in het strafrecht kent het ambtenarenrecht dus een algemene omschrijving van 'verboden' handelingen door de ambtenaar. Als plichtsverzuim is vastgesteld, bestaat de bevoegdheid voor de werkgever de ambtenaar een disciplinaire straf op te leggen. Het ARAR (artikel 81) en de CAR\UWO (artikelen 16:1:2 en 8:13) geven een min of meer vergelijkbare limitatieve opsomming van straffen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #4459 Gepost op: 7 augustus 2015, 11:34:52
Men plugge een kabel in een kabelingang. Plichtsverzuim? Please...