Geen aed...
Volledig uitgerust hebben we er overigens maar 2. (Dus met redvesten, aed en bouwhelmen)
Bijzonder slechte ontwikkeling vind ik, de burger ziet het verschil niet tussen een noodhulp en niet noodhulp auto. Daarom zijn ALLE opvallende voertuigen bij ons voorzien van een AED, zelfs de oude afgetrapte studentenbussen EN de onopvallende dienstauto's met OGS.
Je kan het ook niet maken als er bij jou om de hoek een reanimatie gebeurd, maar je hebt je spullen niet bij want 'wij zijn geen noodhulp'.
Dat je geen redvesten of helmen hebt kan ik dan wel weer begrijpen, die zijn m.i. ook niet vereist om noodhulp te kunnen rijden. Ik werk in een aardig waterrijk gebied en heb ze nog nooit nodig gehad. Ook de boem ligt bij ons niet in de auto maar op het bureau.
Ik vind het wel bijzonder, want die worden standaard meegeleverd met iedere LAPV Touran.
In algemene zin, dus zonder op persoon te wijzen: soms moet je zelf je verantwoordelijkheid pakken. Ik zou me niet fijn voelen in een opvallende auto met 0,0 aan uitrusting. Je hebt zelf toch ook wel een kast met reserve materiaal op je bureau? Dan vul je de auto toch zelf met noodzakelijke spullen en desnoods bestel je de spullen?