Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1285756 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

zafara

  • Gast
Reactie #840 Gepost op: 11 juni 2006, 19:56:34
Zo mooi vind ik dat oude ding niet!  ;)

groet, Michel

en wat steld dat mooie kleine rooie kruisje vooor???


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #841 Gepost op: 11 juni 2006, 20:47:16
Speciaal voor jou nog een keer dan ::)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #842 Gepost op: 13 juni 2006, 21:10:48
Misschien vind je dezen mooier? ;)
Polizei Gronau.





OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #843 Gepost op: 13 juni 2006, 22:35:23
Heel eerlijk gezegd snap ik niet waarom duitsland nou nog zo achterloopt op het gebied van lichtbalken. Als je ziet wat dit met de aerodynamiek doet van zo'n wagen, en dan nog de hoeveelheid licht die er uit komt :-\! Wat zijn dat trouwens voor ''blokjes'' op de kofferklep? Ledlampjes ofzo?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #844 Gepost op: 14 juni 2006, 02:11:34
Duitsland is jarenlang trouw gebleven aan de eigen merken, Hella, Bosch en W&G.
Deze bedrijven hebben allemaal jarenlange kennis in het maken van losse zwaailichten maar lichtbalken is iets wat ze allen niet "in de vingers" hebben. De eerste balken van Hella bewijzen dat, lompe vierkante bakken.
De balken van Hella zijn wel door-geëvolueerd maar komen nog steeds niet in de buurt van het soort wat al tientallen jaren geleden vanuit de USA hun weg naar Europa vond.

Sinds kort vind de oude VAMA7000 lichtbalk als Federal Signal's nieuwste goedkope balk onder de nieuwe naam Escape zijn weg op de markt, ook in Duitsland.
Het is niets anders dan het frame en de lenzen van de VAMA7000 maar met nieuwe binnenwerkjes en vernieuwde afdichtingen tussen de lenzen. Op steeds meer Duitse voertuigen te zien inmiddels, maar het straatbeeld met de lompe vierkante bakken zal nog wel een tijdje overheersen.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #845 Gepost op: 14 juni 2006, 14:19:44
Heel eerlijk gezegd snap ik niet waarom duitsland nou nog zo achterloopt op het gebied van lichtbalken. Als je ziet wat dit met de aerodynamiek doet van zo'n wagen, en dan nog de hoeveelheid licht die er uit komt :-\! Wat zijn dat trouwens voor ''blokjes'' op de kofferklep? Ledlampjes ofzo?

Zijn die blokjes niet gewoon handvaten?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #846 Gepost op: 14 juni 2006, 17:44:53
Zijn die blokjes niet gewoon handvaten?

Ik denk dat het LED of kleine flitser zijn die het verkeer moeten waarschuwen wanneer de achterklep open staat en het zicht op de lichtbalk door de klep wordt verhindert.

Wat mij ook opvalt is het kenteken. Blijkbaar is men in Noord Rhein Westfalen reeds begonnen met de nieuwe Behördenkennzeichen. (NRW = Nord Rhein Westfalen)


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #847 Gepost op: 14 juni 2006, 19:20:00
Dat viel mij ook al op, want de kentekens van politievoertuigen uit Nordhorn beginnen gewoon met NOH.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #848 Gepost op: 16 juni 2006, 23:17:18
Nieuw stukje speelgoed voor de KLPD....  :o ;D


MICK

  • Gast
Reactie #849 Gepost op: 17 juni 2006, 10:36:29
ze moeten nog de nieuwe heli's krijgen dus wie weet. "Hier spreekt de politie kom het bos uit of we legen het plat" Had iets geweest voor de ontruiming voor die 6hactaren bij die vliegbasis  ;)