Dat is nog eens een tegenvaller Brhalve dat ik de Golf plus niet zo mooi vind, is het ook niet het meest ideale dienstvoertuig. In een V50 of Touran heb je veel meer ruimte.
Ik snap niet hoe dat sommige regio's het voor elkaar krijgen om al hun materieel in een noodhulpwagen te krijgen. En dan ook nog eens ruimte hebben in het voertuig om bijv. samen met de betrokkenen van een aanrijding het schadeformulier in te vullen bij hevige regenval.
In ZHZ hebben we Vito's en dat bevalt zeer goed. Daar past tenminste al het materiaal in.
Ook heb je voldoende ruimte om een "dwarse" verdachte languit te vervoeren of voor het opnemen van een verklaring, invullen formulieren, bij laten komen van de schrik van ongeval.....noem maar op...
Het gebeurd hier regelmatig dat klanten van het APZ helemaal door het lint gaan en dus niet netjes op de achterbank willen zitten.
We moeten ze dan toch echt met gepast geweld de bus in krijgen en er zit dan toch meestal wel een collega bovenop die persoon....
Ik wil niet weten hoe het moet als er slechts kleine formaat noodhulpauto's zijn