Zijn ook de speciale eenheden, de ''gewone'' engelse eenheden rijden ook met Zafira's en Astra's. Als ik me niet vergis zijn dit voertuigen van een speciale anti auto diefstal eenheid. De Evo's die je onderaan ziet zijn van de Automatic Number Plate Reading onderscheppings eenheid, die kunnen dus zien of er iets aan de hand is met bepaalde voertuigen
Niet allemaal hoor, de enige voertuigen van speciale eenheden zijn die Evo's en die scooby, de rest zijn gewone patrioulle auto's.
Die Landrover stond gister toevallig naast me geparkeerd bij 'n kleine aanrijding om gegevens e.d. te noteren.
Veel grote steden hier willen het liefst zo veel mogelijk dure patrioulle wagens door de stad hebben rijden, dat geeft een goed beeld af (als in, het gaat goed met de stad) voor zowel de toeristen als voor belangrijke staatshoofden die de stad bezoeken.
En tussen 'n aantal grote steden bestaat een soort rivaliteit, als Manchester nieuwe exclusieve wagens koopt moet London natuurlijk ook 'n aantal nieuwe auto's, maar dan even net iets exclusiever als Manchester.
Het valt me daar altijd op dat ze daar wat meer exclusievere auto's hebben...
You ain't seen nothing yet... Die subura is van 'n speciale eenheid, maar ze houden hier inderdaad van exclusieve auto's, wat dacht je van deze wagens uit de overige regio's hier :
'k moet zeggen ze hebben wel smaak hier wat betreft politie voertuigen