0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.
De relatie tussen een video-camera en het solo tijden begrijp ik niet helemaal. ( in onz regio rijden ze al tijden solo) De meerwaarde om sowieso een camera aanboord te hebben is natuurlijk duidelijk. Whiteboard is natuurlijk beter dan die kladblokken met zuignap aan voorruit die ze bij ons hebben.Verder netjes ingebouwd die camera/ bedieningspaneel en navigatie. Toevallig nog een foto van het whiteboard ?
Nee nu rijden we een geweldige Touran! Is niet vooruit te branden en veilig weet ik ook nog niet. Dus een achtervolging kunnen we tegenwoordig wel vergeten.....!!!
Die Touran. Ik fietste vanmiddag weer een of andere happening binnen. N.a.w. een gaslek. T.h.v. Shell Zwijndrecht, nabij winkelcentrum Kort Ambacht, Zwijndrecht. Ik telde 3 (!) Tourans (i.v.m. afzettingen) Mijn vraag: hoeveel van die dingen rijden er wel niet in ZHZ? P.s: foto's van het gebeurde zijn op te vragen via PM. (altijd dat GSMmetje bij me)
ZHZ heeft er genoeg. In Dordrecht/Zwijndrechtse Waard rijden er 6 of 7.
In Zhz d1,dus Dordrecht, Zwijndrecht, Hia hebben we momenteel 7 Tourans en 1 Vito. Zodra de Vito is afgeschreven wordt ook dit een Touran. In de overige districten rijden er nog niet zoveel,dat komt nog.