0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.
Oke, waarschijnlijk heb er een tijd terug dan ook al een andere golf mee rond gereden want ik heb een foto van de balk, dat ie in de opslag stond van de garage.Edit: Heb van me vader gehoord die net thuis is, dat het een experiment was. Maar het blijkt niet goed te zijn, want als de achterklep openstaat dan flitst het blauwe licht tegen de achterklep aan, doordat hij te plat is. En dat mag niet, omdat er anders niet genoeg blauw te zien is
Wel bijzonder... Er rijden heel veel Golfjes en Touranetjes met deze balk in den lande... Of gelden die eisen alleen voor Amsterdam?
Hoi,Daarom monteren ze tegenwoordig ook veel blauwe flitsers in de achterklep...Zodat er toch naar achter zichtbare lampen zijn, als klep openstaat.Groeten, Ruud
En ook NHN heeft bij de Tourans (de Zafira's weet ik niet zeker) binnen in de klep 2 blauwe leds
Misschien oftopic, maar even ter info:In Groningen hebben alle opvallende dienstauto's 2 oranje ledflitsers in de kofferbak. Het was eerst blauw maar later is dat oranje geworden. Het waarom hiervan ontgaat mij een beetje. Sta toch vaker met blauw dan met oranje bij een aanrijding.