Volgens mij hebben beide bussen dezelfde sireneversterker (een Honac versterker zoals die de laatste jaren wordt geleverd), en zijn alleen de speakers vervangen omdat er betrouwbaarheidsproblemen waren. Voor zover ik weet zit er geen MS300 versterker in de bussen; maar ik kan het natuurlijk mis hebben
Betrouwbaarheidsproblemen met Whelen (honac) speakers? waar bazeer je dit op?
Een Honac versterker zoals die de laatste jaren wordt geleverd? In dit Vito noodhulp bussen zit een totaal andere generatie Honac versterker als de huidige in de T5, dus dat van "de laatste jaren" klopt al niet, de vorige had nog de tremolerende sirene.
Hoe kom je erbij dat alleen de speakers van Pintch bamag zijn en niet de versterker? je hoort toch zelf wel een verschil in geluid in beide filmpjes.
Ik hoor zuiver het signaal van de MS300, vind het vreemd dat je alleen maar met vermoedens reageert op mijn bericht, net als of ik onzin aan het verkondigen ben... en erg zeker kom je ook niet over door zelf al te zeggen dat je het mis kan hebben... en daar stoor ik me aan... reageer dan gewoon niet of kom met feiten maar niet met hobbyisten vermoedens.
Maargoed om aan je twijfels een eind te maken, ik heb de MS300 versterker voor me neus ingebouwd zien worden in de 1e reeks T5 Rotterdamse DHV bussen. Als dit nog niet overtuigend genoeg is doe dan een middagje Rotterdam centrum en je hoort het zelf.