Beste Mopper,
Ik was toevallig de bestuurder van de tweede Golf Plus (bij ons 'Dobbertje' genaamd). De eerste Golf Plus werd bestuurd door een collega wijkagent. Wij werden beiden solo aangestuurd voor een aanrijding met letsel en de auto zou in het water liggen.
Daar de locatie niet gunstig was, heeft de meldkamer zowel de senior van D3 (Astra stationwagen) als de senior van D2 (Opel Vivaro) aangestuurd.
Als eerste terplaatse was de senior van D3 vandaar de 'Vent off' positie van de Opel Astra. Bijna gelijk daarna kwam mijn collega wijkagent ter plaatse, vervolgens ben ik aangekomen bij het ongeval. De overige hulpdiensten waren toen al ter plaatse. Als laatste kwam de senior van D2 (Opel Vivaro) ter plaatse. De senior van D3 is daarna vrij snel met vervolg gegaan. Ik vermoed, weet dus niet zeker, of senior D2 zijn voertuig als nog in 'Vent off' gezet heeft. Ik weet wel dat vrij snel daarna 'Rijkswaterstaat' een voertuig in 'Vent off' positie gezet heeft ter beveiliging van het ongeval.
De bestuurder was door omstanders reeds uit het voertuig gehaald. Op de lokale internetsite staat het complete bericht:
http://112hm.nl/2011/12/11/auto-te-water-langs-de-n11-richting-bodegraven-2/#more-35759Dit even ter info.
En zullen we het nu weer over de 'Noodhulp voertuigen' hebben. Hoe gaat het met de aanbesteding wordt deze net als het contract van het vuurwapen ontbonden?