Middelbrand (woning met wietplantage) Huigsloterdijk - Buitenkaag 06-12-2015

Auteur Topic: Middelbrand (woning met wietplantage) Huigsloterdijk - Buitenkaag 06-12-2015  (gelezen 3304 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Aangezien jij al 1.240 berichten hebt geplaatst ga ik er vanuit dat jij ook wel weet dat tijdens opschaling (tot middelbrand) geen rekening worden gehouden met dekking van een gebied. De opmerking Ik denk dat ze graag het enige voertuig op het eilandje willen houden doe ik dan ook af als onzin. Ik stel een inhoudelijke vraag niet om dat soort verzinsels als antwoord te krijgen.


Citaat van: Bert65 link=msg=1390193 date=1449427685
Lekker duidelijk antwoord; daar steek ik wat van op.




KCLDP

  • SEH & Recovery verpleegkundige ~ Hoofdbrandwacht & Chauffeur Licht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 603
 Het is nu al een aantal keer gebeurd dat post Kaag niet wordt ingezet bij incidenten vlakbij de kazerne. Even verderop in de regio ( Roelofarendsveen, Leimuiden en Hillegom ) wordt er ook gebruik gemaakt van de inzet van deze korpsen in een andere veiligheidsregio en andersom. Waarom dan niet bij de Kaag? Bij dit incident werd de AL van Lisse ook volgens deze procedure opgeroepen.

Ik snap het heel goed dat de vrijwilligers van de Kaag zich gepasseerd voelen, misschien pikt men het via deze weg wel op en wordt er dan wat mee gedaan..
Veiligheidsregio Hollands-Midden Vrijwilliger kazerne Leiden Noord


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Inderdaad bijzonder dat voor het redvoertuig Lisse wel wordt gealarmeerd in dit gebied, maar voor Kaag niet.. Aanpassing is zo gemaakt in het KVT... Ik zou hier ook bijzonder gek van worden als me dit telkens zou gebeuren. Sterker nog, ik had de pieper ingeleverd.. 98uiye